Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...
Performance Max: Great reviews after six months of testing
Performance Max campaigns are a topic that is gaining in importance as the end of Smart Shopping campaigns approaches. We've tried this new feature before and also talked about it in Ladislav Vitous' podcast. Now, after another six months of...
Jak na špičkovou zákaznickou péči – přehled toho nejdůležitějšího z Onlajnova
A je to za námi. 5. května proběhl historicky první Onlajnov – minikonference o e-commerce a marketingu. Coby spolupořadatel jsme tam byli, a ještě za tepla přinášíme koncentrát toho nejlepšího všem, kdo chyběli. Přečtěte si,...
Souhrn toho nejlepšího z e‑commerce konference Reshoper 2022
Reshoper, největší česká e-commerce akce, proběhla 13. dubna v Praze v PVA Expo Letňany. Byli jsme tam a přinášíme vám ohlédnutí. 4. ročník přinesl 9 unikátních přednášek předních českých a slovenských marketérů. Kdo...
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...
Revoluce v párování na Heurece: Simple pairing
V minulém roce nám Heureka slíbila nový nástroj pro usnadnění párování produktů a právě teď jej máte ve svých účtech i vy. Jako certifikovaná agentura jsme měli možnost tento nástroj vyzkoušet přednostně a musíme říct,...
Začněte biddovat jednoduše se Simple Bidding
Heureka nás od začátku roku přímo zahlcuje novinkami ze své dílny. Nově vypustila do světa svůj jednoduchý nástroj k biddování – Simple Bidding, který taktéž již nyní najdete po přihlášení v administraci Heureky pod...
Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?
Poměrně často se setkávám s tím, že se do Google Analytics (GA) u e-shopů dostávají transakce s obří hodnotou, které tam nemají co dělat a výrazně mi zkreslují data. Stává se to z různých důvodů. Může jít o nějakého...