Blog

Nejnovější příspěvky
9 tipů pro budování brandu z praxe aneb koncentrát toho nejlepšího z Onlajnova
Filip Šamárek | Copywriter and newsletter specialist

Filip Šamárek Copywriter and newsletter specialist

23.09.2022
6 min čtení

9 tipů pro budování brandu z praxe aneb koncentrát toho nejlepšího z Onlajnova

E-shop Onlajnov Ze života agentury

22. září 2022. Tento den se jednou pro vždy zapsal do historie jako okamžik, kdy čtyři úspěšní podnikatelé definitivně změnili pohled vyvolených e-shopařů na budování brandu. Stalo se to v Dolních Vítkovicích. Všem, kterým...

Číst více
Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
Eliška Knoflíčková | Marketing manager

Eliška Knoflíčková Marketing manager

12.09.2022
4 min čtení

Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?

E-shop Případová studie E-mail a SMS marketing

„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...

Číst více
Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

06.09.2022
0 min čtení

Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby

Google Ads a Sklik PPC

Nedávno jsme vydali článek o práci s podklady u PMax kampaně, ve kterém najdete spoustu konkrétních doporučení. Určitě stojí za přečtení. Ale pokud se vám nechce louskat písmenka, pusťte si raději video. Vysvětlujeme v něm,...

Číst více
Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy
Lukáš Nemček | PPC specialist

Lukáš Nemček PPC specialist

02.09.2022
6 min čtení

Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy

Google Ads a Sklik PPC

U Performance Max kampaně v Google Ads (říkejme jí jednoduše PMax) moc možností optimalizace nemáme. Proto je nanejvýš důležité nepodcenit kvalitu vstupních podkladů, s nimiž kampaň operuje. Ani zdaleka nejde jen o texty,...

Číst více
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Eliška Knoflíčková | Marketing manager

Eliška Knoflíčková Marketing manager

05.08.2022
3 min čtení

Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?

E-shop Případová studie E-mail a SMS marketing

Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...

Číst více
Performance Max: Great reviews after six months of testing
Nikola Holušová | Specialist in commodity graders and PPC

Nikola Holušová Specialist in commodity graders and PPC

25.05.2022
5 min čtení

Performance Max: Great reviews after six months of testing

Případová studie

Performance Max campaigns are a topic that is gaining in importance as the end of Smart Shopping campaigns approaches. We've tried this new feature before and also talked about it in Ladislav Vitous' podcast. Now, after another six months of...

Číst více
Jak na špičkovou zákaznickou péči – přehled toho nejdůležitějšího z Onlajnova
Filip Šamárek | Copywriter and newsletter specialist

Filip Šamárek Copywriter and newsletter specialist

13.05.2022
8 min čtení

Jak na špičkovou zákaznickou péči – přehled toho nejdůležitějšího z Onlajnova

E-shop Onlajnov Ze života agentury

A je to za námi. 5. května proběhl historicky první Onlajnov – minikonference o e-commerce a marketingu. Coby spolupořadatel jsme tam byli, a ještě za tepla přinášíme koncentrát toho nejlepšího všem, kdo chyběli. Přečtěte si,...

Číst více
Souhrn toho nejlepšího z e‑commerce konference Reshoper 2022
Lukáš Knoflíček | Senior PPC specialist

Lukáš Knoflíček Senior PPC specialist

21.04.2022
9 min čtení

Souhrn toho nejlepšího z e‑commerce konference Reshoper 2022

E-shop Ze života agentury

Reshoper, největší česká e-commerce akce, proběhla 13. dubna v Praze v PVA Expo Letňany. Byli jsme tam a přinášíme vám ohlédnutí. 4. ročník přinesl 9 unikátních přednášek předních českých a slovenských marketérů. Kdo...

Číst více
Rubriky