Blog
3 tipy pro vaše GA4

3 tipy pro vaše GA4

Analytika a reporting
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek

15.09.2023
·
1 min čtení

Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
 

1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔

Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.

Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti -> Personalizovat přehled -> Data přehledu -> Rozměry a zde jako výchozí nastavte Relace - zdroj/medium. Potom dejte Použít a uložit - můžete si to uložit do aktuálního přehledu nebo jako nový přehled. Pozor, cokoliv uložíté do aktuálního přehledu, tak se to propíše všem uživatelům v účtu GA4.

💡 Tip: Dále si můžete v danám přehledu upravit metriky na které jste zvyklí.

2. Přidejte si do svých přehledů rozpad na kampaně - Google, Sklik atp. 👍

Běžte do vytvořeného přehledu viz. výše Akvizice návštěvnosti: Relace – zdroj/médium a opět přes Personalizovat přehled -> přidejte do FILTR PŘEHLEDU - zdroj/médium, jaký chcete zobrazit (například seznam / cpc) -> Rozměry dejte jako výchozí Kampaň relace a dejte Uložit jako nový přehled - ten si v našem případě pojmenujeme jako Kampaně Sklik.

 

Následně stačí přes Knihovnu a Upravit sbírku přetáhnout drag and drop svůj přehled do své sbírky.

 

3. Vyloučení platebních bran 💳 🙅‍♂️
 

Přes Administrátor -> Datové streamy -> Konfigurace nastavení značky -> Zobrazit vše ->  Vytvoření seznamu nežádoucích odkazujících zdrojů a přidejte si platební brány, které používáte nebo to můžete udělat přes regulární výraz.


Přestaňte sledovat jen PNO!

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

03.10.2023
·
3 min čtení
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Google Ads a Sklik PPC

Aleš Havránek Senior PPC specialist

12.09.2023
·
1 min čtení
Rubriky