Blog

Nejnovější příspěvky
Tipy řečníků aneb to nejzajímavější ze čtvrtého Onlajnova!
Natálie Halfarová | PPC specialistka

Natálie Halfarová PPC specialistka

06.11.2023
4 min čtení

Tipy řečníků aneb to nejzajímavější ze čtvrtého Onlajnova!

Onlajnov

Tipy řečníků aneb to nejzajímavější z Onlajnova 🤩

26. řijna jsme uspořádali již 4. Onlajnov 💜 Posluchači si užili nabitý program plný know-how v podobě 3 přednášek a následné panelové diskuze všech řečníků - ...

Číst více
Přestaňte sledovat jen PNO!
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

03.10.2023
3 min čtení

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳

A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...

Číst více
3 tipy pro vaše GA4
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

15.09.2023
1 min čtení

3 tipy pro vaše GA4

Analytika a reporting

Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
 

1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔

Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.

Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti ->...

Číst více
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

12.09.2023
1 min čtení

Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Google Ads a Sklik PPC

Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...

Číst více
Rubriky