Blog

Nejnovější příspěvky
Onlajn Talks - Vít Janda - ShortPRO: TikTok jako komplexní růstový kanál (nejen) pro e-shopy
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

25.04.2025
2 min čtení

Onlajn Talks - Vít Janda - ShortPRO: TikTok jako komplexní růstový kanál (nejen) pro e-shopy

Onlajnov

V dalším díle našich Onlajn talks jsme se podívali na fenomén jménem TikTok. Tentokrát byl naším hostem Vít Janda, který nám ukázal, jak tuto platformu efektivně využít pro růst e-shopu a generování tržeb. Pokud jste přenos...

Číst více
Onlajn Talks - Honza Bartoš: Pojďme za hranice Meta reklamy
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

25.04.2025
1 min čtení

Onlajn Talks - Honza Bartoš: Pojďme za hranice Meta reklamy

Onlajnov

Nedávno jsme v rámci našich Onlajn talks přivítali experta na Meta reklamu, Honzu Bartoše. Během hodiny nabité informacemi jsme se ponořili do světa Meta kampaní, jejich vyhodnocování a optimalizace. Pokud jste livestream nestihli,...

Číst více
Rozhovor - Onlajnov #2 - Proč je Microsoft Clarity klíč k lepším prodejům?
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

03.02.2025
1 min čtení

Rozhovor - Onlajnov #2 - Proč je Microsoft Clarity klíč k lepším prodejům?

Onlajnov Ze života agentury

💡 O čem je tento díl?
V tomto díle našeho podcastu se podíváme na nástroj Microsoft Clarity, který může být klíčem ke zlepšení vašeho e-shopu. Zjistíte, proč by měl být součástí vaší strategie a jak vám může pomoci...

Číst více
Rozhovor - Onlajnov #1 - Padaly v Q4 2024 ecommerce rekordy? - Aleš Havránek
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

16.01.2025
1 min čtení

Rozhovor - Onlajnov #1 - Padaly v Q4 2024 ecommerce rekordy? - Aleš Havránek

Onlajnov

Jak dopadly Vánoce a celý Q4 v roce 2024? Z pohledu našeho vlastního e-shopu, ale také klientů agentury PLACEMENT.cz.

 

  • Jak to, že black friday byl ve 2024 tak úspěšný oproti předchozím měsícům?
  • Co dělaly ty úspěšné e-shopy...
Číst více
Jak na efektivní copywriting se zapojením AI
Kateřina Andrée | Copywriterka a obsahový stratég - Včeliště - Specialisté na obsahový a inbound marketing

Kateřina Andrée Copywriterka a obsahový stratég - Včeliště - Specialisté na obsahový a inbound marketing

15.10.2024
7 min čtení

Jak na efektivní copywriting se zapojením AI

Copywriting

V současné době, kdy je konkurence v online světě stále ostřejší, je klíčové, aby vaše webové stránky vynikaly přesvědčivým obsahem. Máme pro vás přehledné a praktické tipy, které vašim textům dodají potřebnou...

Číst více
Webinar - The future of e-shops in numbers: how forecast and profitability report lead to success?
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

07.10.2024
0 min čtení

Webinar - The future of e-shops in numbers: how forecast and profitability report lead to success?

E-shop PPC

What you measure is what you drive!

Everything is based on data and if you don't see it, measure it or evaluate it, it's a terrible journey for your e-commerce store. In this video we illustrate that the future is in data, how to handle it and...

Číst více
3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze ČistéDřevo.cz?
Eliška Knoflíčková | Marketing manager

Eliška Knoflíčková Marketing manager

30.09.2024
13 min čtení

3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze ČistéDřevo.cz?

Google Ads a Sklik Příběhy našich klientů Případová studie

ČistéDřevo.cz je největší český e-shop, který se specializuje na výrobu a prodej široké škály dřevěných výrobků. Založili ji Tomáš Izaiáš a Tomáš Kruczek v roce 2013, kdy začínali jako malý stánek na řemeslných...

Číst více
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Eliška Knoflíčková | Marketing manager

Eliška Knoflíčková Marketing manager

26.09.2024
9 min čtení

Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...

Číst více
Rubriky