Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...
Přestaňte sledovat jen PNO!
V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳
A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...
3 tipy pro vaše GA4
Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔
Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.
Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti ->...
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️
Nejvyšší čas to napravit!
Co to vlastně rozšířené konverze jsou?
Detailněji si o...
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...
Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?
Poměrně často se setkávám s tím, že se do Google Analytics (GA) u e-shopů dostávají transakce s obří hodnotou, které tam nemají co dělat a výrazně mi zkreslují data. Stává se to z různých důvodů. Může jít o nějakého...
Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?
V závěru roku 2021 internet zavalily zprávy o nutných změnách ve sběru cookies. Od 1. ledna 2022 už se nemohou ukládat automaticky. Proto se teď ve velkém upravují cookies lišty. E-shopaři, další provozovatelé webů i my...
Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?
Ano, nativní kampaně nejsou raketová věda. Na druhou stranu, často se u našich klientů setkáváme s nereálným očekáváním a nepochopením této akviziční obsahové kampaně. V čem je potíž? Reklamní formát vnímají...