Blog

Nejnovější příspěvky
Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

07.10.2024
0 min čtení

Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?

E-shop PPC

Co změříte, to řídíte!

Vše stojí na datech a pokud je nevidíte, neměříte nebo je nevyhodnocujete, je to pro váš e-shop strastiplná cesta. Ve webináři si názorně ukazujeme, že budoucnost je v datech, jak s nimi naložit a co...

Číst více
3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze Čistého Dřeva?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

30.09.2024
12 min čtení

3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze Čistého Dřeva?

Google Ads a Sklik Příběhy našich klientů Případová studie

ČistéDřevo.cz je největší český e-shop, který se specializuje na výrobu a prodej široké škály dřevěných výrobků. Založili ji Tomáš Iziáš a Tomáš Kruczek v roce 2013, kdy začínali jako malý stánek na řemeslných...

Číst více
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

26.09.2024
8 min čtení

Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...

Číst více
Jak zvýšit produktivitu: Nejlepší tipy od Daniela Gamrota
Natálie Halfarová | PPC specialistka

Natálie Halfarová PPC specialistka

02.08.2024
6 min čtení

Jak zvýšit produktivitu: Nejlepší tipy od Daniela Gamrota

Ze života agentury

V červenci jsme k nám do firmy pozvali Daniela Gamrota na školení, které bylo plné praktických rad a triků pro zlepšení produktivity a efektivní práci. Chceme se s vámi o ně podělit, protože i vám mohou pomoci lépe řídit svůj...

Číst více
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
Lukáš Sendžo | PPC specialista

Lukáš Sendžo PPC specialista

18.06.2024
3 min čtení

Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?

Analytika a reporting E-shop PPC

V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...

Číst více
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Natálie Halfarová | PPC specialistka

Natálie Halfarová PPC specialistka

20.05.2024
4 min čtení

Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza

E-shop PPC

Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?

 

Co jsou to UI a UX?

UI...

Číst více
Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

14.05.2024
4 min čtení

Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky

Facebook a Instagram Ads Případová studie E-mail a SMS marketing

Klient kralovstvizdravi.cz prodává doplňky stravy. Vyrábí si vlastní královské produkty a pravidelně rozesílá e-mailingové kampaně. Tady jsme viděli nevyužitý potenciál. Jak zvýšit počet relevantních kontaktů v jeho...

Číst více
ONLAJNOV #5: FUCKUPY, KTERÉ VÁS POSUNOU VPŘED
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

07.05.2024
2 min čtení

ONLAJNOV #5: FUCKUPY, KTERÉ VÁS POSUNOU VPŘED

Onlajnov Ze života agentury

E-commerce, byznys, malé přešlapy, milionové ztráty a poučení. O tom byl pátý ročník konference Onlajnov, který se konal v pátek 26.4. v Kulturním domě Poklad. Čtyři řečníci se bez cenzury podělili o své vlastní,...

Číst více
Rubriky