Blog

Nejnovější příspěvky
3 tipy pro vaše GA4
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

15.09.2023
1 min čtení

3 tipy pro vaše GA4

Analytika a reporting

Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
 

1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔

Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.

Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti ->...

Číst více
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

12.09.2023
1 min čtení

Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Google Ads a Sklik PPC

Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...

Číst více
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2023
1 min čtení

Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️

Nejvyšší čas to napravit!
 

Co to vlastně rozšířené konverze jsou?

Detailněji si o...

Číst více
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.09.2023
2 min čtení

Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!

S přibývajícími kampaněmi se...

Číst více
Rubriky