Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?
Co jsou to UI a UX?
UI...
Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky
Klient kralovstvizdravi.cz prodává doplňky stravy. Vyrábí si vlastní královské produkty a pravidelně rozesílá e-mailingové kampaně. Tady jsme viděli nevyužitý potenciál. Jak zvýšit počet relevantních kontaktů v jeho...
ONLAJNOV #5: FUCKUPY, KTERÉ VÁS POSUNOU VPŘED
E-commerce, byznys, malé přešlapy, milionové ztráty a poučení. O tom byl pátý ročník konference Onlajnov, který se konal v pátek 26.4. v Kulturním domě Poklad. Čtyři řečníci se bez cenzury podělili o své vlastní,...
🚀 Případová Studie: Jak vytvořit úspěšně reklamy do pár minut za pomoci AI ?
Objevte, jak jsme využili AI k vytvoření unikátního vizuálního obsahu pro e-shop specializovaný na chilli. Fokus byl na vytvoření marketingového avatara, který nám pomohl lépe porozumět cílové skupině a na této základně jsme...
Tipy řečníků aneb to nejzajímavější ze čtvrtého Onlajnova!
Tipy řečníků aneb to nejzajímavější z Onlajnova 🤩
26. řijna jsme uspořádali již 4. Onlajnov 💜 Posluchači si užili nabitý program plný know-how v podobě 3 přednášek a následné panelové diskuze všech řečníků - ...
Přestaňte sledovat jen PNO!
V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳
A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...
3 tipy pro vaše GA4
Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔
Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.
Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti ->...