O nás
"Když chceš jít rychle, jdi sám. Když chceš dojít daleko, jdi s někým."
Děláme přesně to, co nás baví a čemu rozumíme. Společně s celým naším týmem vám chceme dát ten nejlepší servis v online reklamě, jaký dokážeme. Vyplatilo se nám spojit kvalitní síly, sdílet zkušenosti, zvýšit efektivitu a zajistit vám, našim klientům, co nejlepší výsledky a výkon digitálního marketingu .
Vize:
Neustále rozvíjet a posouvat hranice toho, co je možné v oblasti digitálního marketingu. Strategicky rozvíjet marketingové aktivity firem. Být vyhledávaným parťákem a odborníkem ve světě online.
Mise:
Jsme digitální agentura, která se specializuje na nastavení komplexní strategie úspěchu v online světě a našim cílem je, aby klienti během spolupráce zvyšovali svůj podíl na e-commerce trhu. Na této cestě jsme jejich parťák, spolupracovník a v neposlední řadě spolehlivý dodavatel. Zodpovědně plníme své závazky a k naší práci přistupujeme s byznysovým přesahem.
S klienty jednáme férově, upřímně a lidsky. Udržujeme přátelské prostředí ve firmě, které lidi motivuje a inspiruje. Naší misí je zároveň vzdělávat nejen e-shopy o digitálním světě a novinkách v oboru.
Mrkněte na naše foto medailonky.
Lukáš Král (Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury)
Jsem jeden ze spoluzakladatelů agentury, od roku 2010 se pohybuji v online marketingu a od začátku se specializuji na placenou PPC reklamu, kterou považuji za královskou disciplínu. Zkušenosti jsem sbíral v předních českých on-line agenturách. Mým cílem je postarat se o online-marketing klienta tak, aby se on mohl soustředit na své podnikání a zákazníky. Kampaně jsem vedl pro desítky největších klientů v ČR, například (T-Mobile.cz, KASA.cz, CeskaSporitelna.cz, Mountfiled.cz a další).
Jakub Herrmann (Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury)
PPC reklamě se věnuji od roku 2012. Nejdříve jsem pracoval v agentuře a asi v roce 2014 jsem se rozhodl jít na „volnou nohu“. Primárně se zaměřuji na výkonnostní kampaně na Google, Seznam.cz a také Facebooku. Můžeme se potkat na konferencích, kterých se aktivně účastním. Také přednáším, např. na Barcampu, Czech online expo a další. Důkladně mě vyzpovídal Mladypodnikatel.cz.
Aleš Havránek (Seniorní PPC specialista)
PPC reklamou se bavím od roku 2015, kdy jsem zároveň dokončil studium na Ostravské univerzitě v Ostravě - obor aplikované informatiky. Zkušenosti v online prostředí jsem nabíral v agentuře Religis a následně na volné noze. Další zkušenosti jsem získal spoluzaložením e-shopu Dreamly.cz. Od mých začátků mi pod prsty prošly stovky klientů a tisíce kampaní s milionovými rozpočty. Od roku 2017 jsem spojil síly s agenturou PLACEMENT. Aktuálně pod značkou PLACEMENT pomáhám zákazníkům najít to, co na internetu hledají.
V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci pokročilých PPC kampaní se zaměřením na výkon.
Oblíbený typ kampaně: vyhledávací, produktová.
Nikola Holušová (Specialista na zbožové srovnávače a PPC)
Online marketingu se věnuji od roku 2014. Začínala jsem v agentuře, kde jsem měla na starosti primárně zbožové srovnávače a copywriting. Ke správě využívám Mergado a Biddingmanager a jsem také certifikovaným partnerem obou nástrojů. V PLACEMENT.cz působím od března 2019 a své znalosti jsem doplnila o správu PPC kampaní.
V Placementu mám na starosti: optimalizaci inzerce na srovnávačích zboží, set-up a optimalizaci PPC kampaní.
Oblíbený typ kampaně: vyhledávací.
Lukáš Knoflíček (Seniorní PPC specialista)
PPC reklamou se zabývám již od roku 2017 a neustále mě baví hledat nové výzvy, informace a získávat zkušenosti. Nejraději mám na starost výkonnostní kampaně a klienty, které můžu posouvat dále a pomáhat jim v růstu. PPC reklama je pro mě fascinující tím, že se neustále mění a pořád je možnost se zlepšovat.
V Placementu mám na starosti: nastavení a optimalizaci kampaní, práci s rozpočty.
Oblíbený typ kampaně: produktová, vyhledávací, video.
Eliška Knoflíčková (Marketing manager)
K marketingu jsem se dostala na vysoké škole, kdy mě lákala rozmanitost oboru. Už v době studií jsem měla možnost podílet se na marketingových akcích a eventech Vysoké školy báňské, jako součást týmu Kariérního centra. Po škole jsem se vrhla do PPC kampaní, ale brzy jsem zjistila, že jako ryba ve vodě se cítím spíše v organizaci, plánování, koordinaci a nastavování strategie. Zakotvila jsem u následně u projektového řízení a event managementu.
V Placementu mám na starosti: strategie, projekty, interní marketing, eventy, brand a emailing
Lukáš Nemček (Meta Ads specialista)
K marketingu som sa dostal už na strednej a následne na vyskokej škole, kde som tento obor študoval. S PPC reklamou som začal v roku 2019. Zaujala ma hlavne kvôli práci s dátami a ich analýzou a automatizáciou procesov. Začínal som ako samouk. Staral som sa o Facebook reklamu v jednej prevádzke. Pochopil som, že toto je cesta ktorou sa chcem uberať. Následné kariérne kroky ma doviedli do Placementu, kde som si rozšíril obzory o ďalšie systémy Google Ads a Sklik. Teší ma, keď môžme videť ako naši klienti výkonostne rastú a napĺňajú svoj potenciál vďaka PPC.
V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizáciu SK kampaní a Meta Ads kampaní.
Oblíbený typ kampaně: obsahová.
Jan Vavrečka (PPC specialista)
Už od střední školy jsem věděl, že mám k marketingu velmi blízko, protože mě fascinoval pro jeho různorodost. Proto bylo studium vysoké školy, konkrétně oboru marketingové komunikace, jasným rozhodnutím. Mé první praktické zkušenosti s digitálním marketingem začaly v roce 2022, kdy jsem poprvé nakoukl pod pokličku PPC reklamy. V současné době se v PLACEMENT.cz nejvíce zabývám neustálým sledováním trendů a hledáním nových možností, jak co nejefektivněji posunout klienty k jejich marketingovým cílům a pomoci jim tak k dalšímu růstu.
V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci PPC kampaní.
Oblíbený typ kampaně: vyhledávací, obsahová.
Natálie Halfarová (Specialista marketingu)
O marketing jsem se začala více zajímat na vysoké škole, kde jsem si zvolila obor Marketingová komunikace. První zkušenosti mám z pořádání kulturních akcí a v Placementu se mi dostalo skvělé příležitosti nahlédnout do jiných marketingových zákoutí a nabrat cenné zkušenosti a znalosti. PPC reklamy jsou čísla a grafy s nutnou kapkou kreativity a to je přesně to, co jsem vždycky hledala.
V Placementu mám na starosti: PPC kampaně a interní aktivity
Lukáš Sendžo (PPC specialista)
K marketingu jsem se dostal okrajově poprvé na střední škole a následně na vysoké škole. Pak jsem sedm let pracoval v retailu. Bylo to dlouho a cítil jsem, že potřebuji udělat změnu, vydat se jiným směrem. Jsem rád, že jsem se dozvěděl o Placementu a PPC reklamě, která mě velmi zaujala pro své možnosti a dynamičnost. Také zde můžu částečně využít své znalosti z retailu a pomáhat tak svou prací firmám v jejich růstu.
V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci PPC kampaní.
Oblíbený typ kampaně: obsahová.
Kryštof Hrubý (PPC specialista)
Po absolvování střední průmyslové školy informatiky jsem dále rozšířil své znalosti na vysoké škole, konkrétně oborem český jazyk a občanská výchova se zaměřením na vzdělávání. Po dokončení studia jsem tři roky prováděl živnostenskou činnost orientovanou na zpracování dat. Kombinace mých znalostí mě zavedla k marketingu, pro který jsem se nadchnul a v roce 2023 jsem se připojil k týmu PLACEMENT.
V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci PPC kampaní.
Oblíbený typ kampaně: PMAX.
Markéta Křížová (Meta Ads specialista)
Od chvíle, kdy jsem objevila potenciál sociálních sítí, jsem se naplno ponořila do světa digitální reklamy. Vystudovala jsem obor marketing a obchod na vysoké škole a už během studia jsem začala s marketingem pomáhat nadějnému startupu, který dnes slaví velké úspěchy. Moje ambice však sahaly dál - chtěla jsem pomáhat více firmám, ne jenom jedné. A tak jsem tady, v Placementu, kde pomáhám klientům s marketingem na sociálních sítích a s efektivní facebookovou reklamou.
V Placementu mám na starosti: reklamu v rámci Meta Ads, sociální sítě
Barbora Kusiaková (Back office assistant)
Po mateřské dovolené jsem se už nechtěla vracet na původní místo ve státní sféře. Chtěla jsem najít příjemný kolektiv a práci, kde se dá spojit rutinní práce, plánování a koordinace spolu s výchovou mé dcery. V Placementu kompletně zajišťuji administrativu - fakturace, účetní doklady, zajišťování pracovních pomůcek a občerstvení a cokoliv dalšího, co si představíte, že firma potřebuje zajistit.