O nás

"Když chceš jít rychle, jdi sám. Když chceš dojít daleko, jdi s někým.

Děláme přesně to, co nás baví a čemu rozumíme. Společně s celým naším týmem vám chceme dát ten nejlepší servis v online reklamě, jaký dokážeme. Vyplatilo se nám spojit kvalitní síly, sdílet zkušenosti, zvýšit efektivitu a zajistit vám, našim klientům, co nejlepší výsledky a výkon digitálního marketingu . 

 

Vize:

Neustále rozvíjet a posouvat hranice toho, co je možné v oblasti digitálního marketingu. Strategicky rozvíjet marketingové aktivity firem. Být vyhledávaným parťákem a odborníkem ve světě online.

Mise:

Jsme digitální agentura, která se specializuje na nastavení komplexní strategie úspěchu v online světě a našim cílem je, aby klienti během spolupráce zvyšovali svůj podíl na e-commerce trhu. Na této cestě jsme jejich parťák, spolupracovník a v neposlední řadě spolehlivý dodavatel. Zodpovědně plníme své závazky a k naší práci přistupujeme s byznysovým přesahem.

S klienty jednáme férově, upřímně a lidsky. Udržujeme přátelské prostředí ve firmě, které lidi motivuje a inspiruje. Naší misí je zároveň vzdělávat nejen e-shopy o digitálním světě a novinkách v oboru.

Mrkněte na naše foto medailonky.

Lukáš Král

Lukáš Král (Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury)

Jsem jeden ze spoluzakladatelů agentury, od roku 2010 se pohybuji v online marketingu a od začátku se specializuji na placenou PPC reklamu, kterou považuji za královskou disciplínu. Zkušenosti jsem sbíral v předních českých on-line agenturách. Mým cílem je postarat se o online-marketing klienta tak, aby se on mohl soustředit na své podnikání a zákazníky. Kampaně jsem vedl pro desítky největších klientů v ČR, například (T-Mobile.cz, KASA.cz, CeskaSporitelna.cz, Mountfiled.cz a další).

Jakub Herrmann

Jakub Herrmann (Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury)

PPC reklamě se věnuji od roku 2012. Nejdříve jsem pracoval v agentuře a asi v roce 2014 jsem se rozhodl jít na „volnou nohu“. Primárně se zaměřuji na výkonnostní kampaně na Google, Seznam.cz a také Facebooku. Můžeme se potkat na konferencích, kterých se aktivně účastním. Také přednáším, např. na Barcampu, Czech online expo a další. Důkladně mě vyzpovídal Mladypodnikatel.cz.

Aleš Havránek

Aleš Havránek (Seniorní PPC specialista)

PPC reklamou se bavím od roku 2015, kdy jsem zároveň dokončil studium na Ostravské univerzitě v Ostravě - obor aplikované informatiky. Zkušenosti v online prostředí jsem nabíral v agentuře Religis a následně na volné noze. Další zkušenosti jsem získal spoluzaložením e-shopu Dreamly.cz. Od mých začátků mi pod prsty prošly stovky klientů a tisíce kampaní s milionovými rozpočty. Od roku 2017 jsem spojil síly s agenturou PLACEMENT. Aktuálně pod značkou PLACEMENT pomáhám zákazníkům najít to, co na internetu hledají.

V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci pokročilých PPC kampaní se zaměřením na výkon.

Oblíbený typ kampaně: vyhledávací, produktová.

Nikola Holušová

Nikola Holušová (Specialista na zbožové srovnávače a PPC)

Online marketingu se věnuji od roku 2014. Začínala jsem v agentuře, kde jsem měla na starosti primárně zbožové srovnávače a copywriting. Ke správě využívám Mergado a Biddingmanager a jsem také certifikovaným partnerem obou nástrojů. V PLACEMENT.cz působím od března 2019 a své znalosti jsem doplnila o správu PPC kampaní.

V Placementu mám na starosti: optimalizaci inzerce na srovnávačích zboží, set-up a optimalizaci PPC kampaní.

Oblíbený typ kampaně: vyhledávací.

Lukáš Knoflíček

Lukáš Knoflíček (Seniorní PPC specialista)

PPC reklamou se zabývám již od roku 2017 a neustále mě baví hledat nové výzvy, informace a získávat zkušenosti. Nejraději mám na starost výkonnostní kampaně a klienty, které můžu posouvat dále a pomáhat jim v růstu. PPC reklama je pro mě fascinující tím, že se neustále mění a pořád je možnost se zlepšovat.

V Placementu mám na starosti: nastavení a optimalizaci kampaní, práci s rozpočty.

Oblíbený typ kampaně: produktová, vyhledávací, video.

Eliška Michálková

Eliška Michálková (Specialista marketingu)

K marketingu jsem se dostala na vysoké škole, kdy mě lákala rozmanitost oboru. Už v době studií jsem měla možnost podílet se na marketingových akcích a eventech Vysoké školy báňské, jako součást týmu Kariérního centra. Po škole jsem se vrhla do PPC kampaní, ale brzy jsem zjistila, že jako ryba ve vodě se cítím spíše v organizaci, plánování, koordinaci a nastavování strategie. Zakotvila jsem u následně u projektového řízení a event managementu. 

V Placementu mám na starosti: strategie, projekty, interní marketing, eventy, brand a emailing

Lukáš Nemček

Lukáš Nemček (PPC specialista)

K marketingu som sa dostal už na strednej a následne na vyskokej škole, kde som tento obor študoval. S PPC reklamou som začal v roku 2019. Zaujala ma hlavne kvôli práci s dátami a ich analýzou a automatizáciou procesov. Začínal som ako samouk. Staral som sa o Facebook reklamu v jednej prevádzke. Pochopil som, že toto je cesta ktorou sa chcem uberať. Následné kariérne kroky ma doviedli do Placementu, kde som si rozšíril obzory o ďalšie systémy Google Ads a Sklik. Teší ma, keď môžme videť ako naši klienti výkonostne rastú a napĺňajú svoj potenciál vďaka PPC.

V Placementu mám na starosti:  set-up a optimalizáciu SK kampaní.

Oblíbený typ kampaně:  obsahová.

Natálie Sebralová

Natálie Sebralová (Specialista marketingu)

Mým snem bylo dělat práci, která bude kreativní a rozmanitá a tu jsem také v Placementu našla! Vždy jsem byla spíše kreativec než matematikář, a tak jsem na vysoké zkusila práci jako copywriter v jednom e-shopu, který mě přivedl do světa opravdového marketingu. Po čase jsem ale cítila, že potřebuju změnu, a tak jsem oslovila Placement, kde žádný den není stejný. Mou vášní jsou grafické návrhy a focení, a proto se starám o účty na sociálních sítích, vytvářím grafiky pro PPC kampaně, Social Ads, e-shopové bannery a další. Také spravuju PPC reklamy pro naše klienty a neustále sleduju aktuální trendy, které pak aplikuju v praxi!

V Placementu mám na starosti: sociální sítě, grafické návrhy, PPC.

Oblíbený typ kampaně: obsahová, vyhledávací.

Jan Vavrečka

Jan Vavrečka (PPC specialista)

Už od střední školy jsem věděl, že mám k marketingu velmi blízko, protože mě fascinoval pro jeho různorodost. Proto bylo studium vysoké školy, konkrétně oboru marketingové komunikace, jasným rozhodnutím. Mé první praktické zkušenosti s digitálním marketingem začaly v roce 2022, kdy jsem poprvé nakoukl pod pokličku PPC reklamy. V současné době se v PLACEMENT.cz nejvíce zabývám neustálým sledováním trendů a hledáním nových možností, jak co nejefektivněji posunout klienty k jejich marketingovým cílům a pomoci jim tak k dalšímu růstu.

V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci PPC kampaní.

Oblíbený typ kampaně: vyhledávací, obsahová.

Natálie Halfarová

Natálie Halfarová (Specialista marketingu)

O marketing jsem se začala více zajímat na vysoké škole, kde jsem si zvolila obor Marketingová komunikace. První zkušenosti mám z pořádání kulturních akcí a v Placementu se mi dostalo skvělé příležitosti nahlédnout do jiných marketingových zákoutí a nabrat cenné zkušenosti a znalosti. PPC reklamy jsou čísla a grafy s nutnou kapkou kreativity a to je přesně to, co jsem vždycky hledala.

V Placementu mám na starosti: PPC, back office, fakturace.

Lukáš Sendžo

Lukáš Sendžo (PPC specialista)

K marketingu jsem se dostal okrajově poprvé na střední škole a následně na vysoké škole. Pak jsem sedm let pracoval v retailu. Bylo to dlouho a cítil jsem, že potřebuji udělat změnu, vydat se jiným směrem. Jsem rád, že jsem se dozvěděl o Placementu a PPC reklamě, která mě velmi zaujala pro své možnosti a dynamičnost. Také zde můžu částečně využít své znalosti z retailu a pomáhat tak svou prací firmám v jejich růstu. 

V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci PPC kampaní.

Oblíbený typ kampaně: obsahová.

Kryštof Hrubý

Kryštof Hrubý (PPC specialista)

Po absolvování střední průmyslové školy informatiky jsem dále rozšířil své znalosti na vysoké škole, konkrétně oborem český jazyk a občanská výchova se zaměřením na vzdělávání. Po dokončení studia jsem tři roky prováděl živnostenskou činnost orientovanou na zpracování dat. Kombinace mých znalostí mě zavedla k marketingu, pro který jsem se nadchnul a v roce 2023 jsem se připojil k týmu PLACEMENT.

V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci PPC kampaní.

Oblíbený typ kampaně: PMAX.

Hana Kačmarčíková

Hana Kačmarčíková (Specialista marketingu)

Vždy mě zajímalo mnoho oborů a široké spektrum věcí. Mám ráda rozmanitost a pestrost pracovních dní. V marketingu jsem našla spojení kreativity, psychologie a logické práce s daty a čísly. Tato kombinace mi naprosto vyhovuje. Žádný den v mé práci není stejný. To co je dnes, už může být zítra zcela jinak. Tato dynamická povaha oboru mě motivuje k neustálému osobnímu a profesnímu rozvoji. Velmi mě baví práce s umělou inteligencí, což mi umožňuje zefektivnit procesy práce. 

V Placementu mám na starosti: set-up a optimalizaci Meta kampaní, sociální sítě, grafický design

Oblíbený typ kampaně: Advantage +