Pokud chcete, aby vám s reklamou na Facebooku a Instagramu pomáhala agentura budete jim muset dát přístup k vašemu účtu. A právě k tomu slouží Meta Business Suite - nástroj, který slouží jako centrální správa firemní identity na platformách Meta.
Možná jste dříve slyšeli název Facebook Business Manager. To je totiž původní označení tohoto nástroje, dnes už se sice oficiálně jmenuje Meta Business Suite, ale v praxi se oba pojmy stále používají a často zaměňují. Ve výsledku ale mluvíme o tom samém: o platformě pro správu reklamních účtů, stránek, pixelů, katalogů, aplikací a dalších firemních položek na platformě Meta. Nemáte ještě svůj Meta Business Suite? Podívejte se první na návod jak Meta Business Suite založit.
Pusťte si videonávod.
Jděte na https://business.facebook.com.
Vyberte správný Business účet (pokud jich máte víc).
V levém dolním rohu klikněte na „Nastavení firmy“ (Business Settings).
Zkontrolujte, že jste ve správném Business Manageru.
V levém menu klikněte na „Partneři“.
Klikněte na „Přidat“.
Vyberte možnost „Dejte partnerovi přístup k vašim položkám“.
Zadejte Business ID naší agentury: 1409773095699431
Klikněte na Další.
Po zadání ID partnera vyberte všechny položky, ke kterým nám udělujete přístup:
Facebook stránka → vyberte stránku a nastavte plná práva. Pokud je váš business založený na sběru leadů, zaškrtněte také Potenciální zákazníci.
Reklamní účty → označte konkrétní účet a zaškrtněte oprávnění (obvykle Správa kampaní, případně Správa účtu).
Katalog → pokud jste e-shop a prodáváte na svém webu fyzické produkty, vyberte váš katalog a přiřaďte plnou kontrolu.
Instagram účet → vyberte Instagramový účet propojený s Facebookovou stránkou a přiřaďte plnou kontrolu.
Sady dat → vyberte váš Facebook pixel a přiřaďte plnou kontrolu
Nakonec potvrďte přístup tlačítkem Přiřadit položky.
🎉 Hotovo!
Agentura má teď jako partner přístup k vybraným firemním položkám a může s nimi pracovat podle přidělených oprávnění.
Můžete mít nejlepší produkty i kampaně, ale pokud váš e-shop nestíhá vánoční nápor, zákazníci utečou ke konkurenci. 🎄 Stačí pár klíčových úprav – rychlost načítání, přeh...
Vánoce jsou vrchol roku pro e-shopy a zároveň období, kdy roste CPC, konkurence i nároky na logistiku. Kdo začne až v listopadu, nechává největší část poptávky ležet na s...