Blog

Nejnovější příspěvky
Přestaňte sledovat jen PNO!
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

03.10.2023
3 min čtení

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳

A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...

Číst více
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

12.09.2023
1 min čtení

Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Google Ads a Sklik PPC

Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...

Číst více
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

06.09.2023
1 min čtení

Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️

Nejvyšší čas to napravit!
 

Co to vlastně rozšířené konverze jsou?

Detailněji si o...

Číst více
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Nikola Holušová | Specialist in commodity graders and PPC

Nikola Holušová Specialist in commodity graders and PPC

04.09.2023
2 min čtení

Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!

S přibývajícími kampaněmi se...

Číst více
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

31.08.2023
2 min čtení

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪

 

Byli...

Číst více
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

25.08.2023
1 min čtení

Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Google Ads a Sklik PPC

PMAX a shopping kampaně v Google Ads mají čím dál tím větší váhu a umí si sáhnout na většinu rozpočtu v rámci účtu. Proto je důležité, ať právě tyto kampaně máte ve 100% kondici.  💪

Zkuste si udělat jednoduchou...

Číst více
Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?
Natálie Sebralová | Marketing specialist

Natálie Sebralová Marketing specialist

10.02.2023
6 min čtení

Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?

Google Ads a Sklik PPC

Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...

Číst více
Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

06.09.2022
0 min čtení

Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby

Google Ads a Sklik PPC

Nedávno jsme vydali článek o práci s podklady u PMax kampaně, ve kterém najdete spoustu konkrétních doporučení. Určitě stojí za přečtení. Ale pokud se vám nechce louskat písmenka, pusťte si raději video. Vysvětlujeme v něm,...

Číst více
Rubriky