Webinar - The future of e-shops in numbers: how forecast and profitability report lead to success?
What you measure is what you drive!
Everything is based on data and if you don't see it, measure it or evaluate it, it's a terrible journey for your e-commerce store. In this video we illustrate that the future is in data, how to handle it and...
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?
Co jsou to UI a UX?
UI...
Přestaňte sledovat jen PNO!
V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳
A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️
Nejvyšší čas to napravit!
Co to vlastně rozšířené konverze jsou?
Detailněji si o...
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!
S přibývajícími kampaněmi se...