Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.
Google Ads přišel s novinkou, jak pracovat s cílením pomocí Demand Gen kampaně s cílem Zapojení na YouTube. Cílem kampaně je pomoc růstu YouTube kanálu: zvyšovat zhlédnutí, interakce a především získávat nové odběratele.
Reklamní test jinak: co udělají nečekané formáty s výkonem kampaně?
Místo klasických výkonnostních bannerů jsme zkusili formáty, které působí přirozeně a autenticky. V kampani jsme využili influencery, PR článek i kreativní formáty připomínající běžný obsah na sítích. Jak to celé...
Jak využít komentáře pod reklamou na Facebooku ke zvýšení prodejů a škálování reklamy
Při propagaci produktů na Facebooku a Instagramu se často soustředíme na vizuály, texty a správné cílení. Ale co když klíčem k úspěchu nejsou jen dobře nastavené kampaně, ale i samotní uživatelé a jejich zpětná vazba v...
3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze ČistéDřevo.cz?
ČistéDřevo.cz je největší český e-shop, který se specializuje na výrobu a prodej široké škály dřevěných výrobků. Založili ji Tomáš Izaiáš a Tomáš Kruczek v roce 2013, kdy začínali jako malý stánek na řemeslných...
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...
Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky
Klient kralovstvizdravi.cz prodává doplňky stravy. Vyrábí si vlastní královské produkty a pravidelně rozesílá e-mailingové kampaně. Tady jsme viděli nevyužitý potenciál. Jak zvýšit počet relevantních kontaktů v jeho...
🚀 Případová Studie: Jak vytvořit úspěšně reklamy do pár minut za pomoci AI ?
Objevte, jak jsme využili AI k vytvoření unikátního vizuálního obsahu pro e-shop specializovaný na chilli. Fokus byl na vytvoření marketingového avatara, který nám pomohl lépe porozumět cílové skupině a na této základně jsme...
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!
S přibývajícími kampaněmi se...