Pojďme spolu nakopnout
vaši online reklamu

Mám zájem
Reference

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Klient přišel s kvalitním produktem, ale nulovou online reklamou. Navrhli jsme strukturu účtu, nastavili kampaně na Google a Sklik a připravili chytlavé inzeráty.

Jak jsme zvýšili tržby klienta Flagranti o 123 % za pouhé 2 měsíce?

E-shop s produkty k potěšení potřeboval efektivnější PPC strukturu. Zjednodušili jsme kampaně, sjednotili klíčová slova a omezili počet sestav. Výsledek? Během dvou měsíců tržby vzrostly o 123 %, návštěvnost o 144 %. Přečtěte si konkrétní kroky

případová studie
příběhy klientů
PPC

Co klient potřeboval

  • Zvýšit návštěvnost a tržby e-shopu.
  • Zjednodušit a zefektivnit strukturu PPC kampaní.
  • Optimalizovat kampaně s ohledem na stanovené cíle pro jednotlivé kategorie.

Co jsme udělali

  • Zjednodušili jsme strukturu kampaní a sjednotili klíčová slova.
  • Redukovali jsme počet reklamních sestav o více než polovinu.
  • Optimalizovali jsme kampaně s ohledem na stanovené cíle pro jednotlivé kategorie.

Výsledek

Nárůst tržeb o 123 % během 2 měsíců.

2

měsíce

123 %

nárůst tržeb

144 %

nárůst návštěv

Popis celého projektu

E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪

Byli jsme postaveni před obtížnou výzvu, jelikož pole působnosti v cílení online propagace erotického zboží je dosti omezené. Ve výběrovém řízení jsme se proto zaměřili na sérii doporučení a návrhů, které lze v tomto komplikovaném segmentu PPC reklamy nastavit tak, abychom plnili požadované cíle.

Jaká byla naše doporučení:
  • Zjednodušení struktury kampaní s rozšířením cílení
  • Přepracování responzivních reklam ve vyhledávání
  • Využití vstupních stránek, které nemají omezení pro cílení
  • Větší využití automatických bidovacích strategií

Po přednesení našich vizí se klient rozhodl s námi spolupracovat. Ihned jsme se pustili do strategické práce, kdy jsme společně s klientem začali analýzu klíčových kategorií, na kterých jsme následně začali pracovat.

Jak jsme naše doporučení převedli do praxe?
  • o úvodním nastudování potřeb klienta jsme zavedli pravidelnou komunikaci, která se opírá o data.
  • Kompletně jsme přepracovali reklamy, které trpěly omezením.
  • Zjednodušili a zefektivnili jsme struktury kampaní s ohledem na best practices ze strany Googlu.
    • Došlo k sjednocení shod klíčových slov, reklamních sestav a zmenšení struktury kampaní o více než o polovinu.
    • Upustili jsme od detailního rozdělování klíčových slov do sestav podle jednotného a množného čísla a také diakritiky.
    • Redukování kampaní a sestav probíhalo s ohledem na stanovené cíle pro kategorie.
    • Celkové zjednodušení nám tak dává větší prostor získávat dost dat pro jednotlivé sestavy a inzeráty, efektivněji testovat znění inzerátů a naplno využít potenciál automatických bidovacích strategií.

A již po dvou měsících byly vidět první výsledky naší práce! 🤩

Co se podařilo:

✅ +144,24 % návštěv

✅ +123,24 % tržeb, při mírně zvýšeném PNO +12,27 % PNO, které bylo stále v požadovaném rozmezí

Prozatím jsme na začátku spolupráce a náš rozvoj klienta zdaleka nekončí. Čeká nás dále například větší rozvoj Skliku, kde se více chceme zaměřit na akviziční kampaně.

Plody naší dobře odvedené práce zhodnotil i sám klient, který nás mile překvapil! 🙂

Líp bychom to neřekli

  • „S naší marketingovou agenturou jsme opravdu spokojeni. Dostáváme od nich pravidelné a srozumitelné reporty, takže máme vždy přehled o tom, jak se věci vyvíjejí. Moc si ceníme toho, že se starají o všechny naše potřeby – od PPC reklam na Seznamu, Google, Facebooku až po e-mail marketing. Kromě toho nám často dávají super tipy, co na e-shopu vylepšit nebo opravit, což je pro nás velkým přínosem. Jsou to profíci a spolupráce s nimi nám dává smysl."

    Michal Hladík

    Smartydům.cz Smartyhodinky.cz
  • „Přínos pro nás zejména v začátcích spolupráce spočíval v tom, že kampaně se vytvořily rychle a očividně kvalitně, jelikož nárůst obratu a snížení PNO byl prakticky okamžitý. I po několika letech spolupráce se nám líbí aktivní přistup k optimalizacím kampaní a také k měsíčním přehledným reportům, což nám šetří spoustu času. Neopomenu také pružnou komunikaci a to zejména v případech, kdy se vyskytne jakýkoliv problém či rychlý požadavek z naší strany."

    Tomáš Fojt

    České ploty
  • „S agenturou PLACEMENT.cz spolupracujeme už nějakou dobu a jsme opravdu spokojení. Na jejich práci oceňuji nejen to, že jsou velice flexibilní, ale hlavně lidský přístup a to, že jsou vždy otevření našim nápadům. Když potřebujeme s něčím poradit nebo něco vymyslet, rychle reagují a navrhnou řešení, které nám přesně sedí. Co se nám fakt líbí je jejich práce s e-mail marketingem. Díky nim teď máme kampaně, které fungují – naše e-maily přináší výsledky. Máme neustále přehled o tom, co se děje. Pravidelně nás informují o výsledcích a přizpůsobují kampaně podle toho, co je zrovna potřeba. Díky jejich podpoře se můžeme věnovat našemu e-shopu s jistotou, že o marketing je dobře postaráno."

    Jakub Knoflíček

    Kralovstvizdravi.cz
  • „S agenturou PLACEMENT.cz spolupracujeme už několik let. Oceňujeme především jejich komunikaci a proaktivní přístup, kdy nám pravidelně doporučují, co můžeme v kampaních zlepšit. Díky nim se nám podařilo posunout PPC kampaně na vyšší úroveň."

    Jiří Chrascina

    Mojelekarna.cz
  • „Společnost PLACEMENT.cz je pro nás klíčovým partnerem celého byznysu. Svěřujeme jim jako odborníkům kompletní péči o naší internetovou vizitku a kampaně. Jejich práce plní veškerá očekávaní a pomáhají nám naplňovat naše podnikatelské cíle. Jsme maximálně spokojeni s jejich reagováním na naše potřeby, připravené materiály a reporty, které jsou srozumitelné pro každého. Děkujeme celému týmu PLACEMENT.cz za jejich práci"

    Tomáš Prause

    ENPF
  • „S agenturou PLACEMENT.cz spolupracuji už od roku 2016 a mohu ji jen doporučit. Spravují pro nás více kanálů online marketingu – od výkonnostních PPC kampaní a Facebook Ads až po e-mailing. Oceňuji jejich profesionální a lidský přístup, a především ochotu řešit a posouvat náš byznys dále. Vidím, že naše spolupráce přináší výsledky a že marketingový rozpočet nevyhazujeme zbytečně, právě naopak. Spolupráce s PLACEMENT.cz si velmi vážím a považuji je za spolehlivého parťáka. Jejich komplexní přístup je pro nás velkým přínosem a výrazně ovlivnil můj pohled na reklamu, kterou společně vytváříme."

    Radim Kvasnica

    PneuOk
  • „e společností PLACEMENT máme velmi pozitivní zkušenosti. Oceňujeme především skvělou komunikaci – vždy víme, na čem jsme a jaké kroky jsou před námi. Také se nám líbí jejich tipy pro rozvoj spolupráce, které nám pomáhají zlepšovat a rozšiřovat náš eshop. PLACEMENT pro nás představuje spolehlivého partnera, na kterého se můžeme vždy spolehnout. Věříme, že naše spolupráce má pozitivní vliv na růst našeho eshopu a těšíme se na další úspěchy společně. Díky a těším se na pokračování spolupráce."

    Petr Jagoš

    MJ-krasazdravi.cz
  • „Spolupráce s agenturou PLACEMENT pro nás znamená skvělou kombinaci profesionality a kreativity. Oceňujeme jejich schopnost porozumět našim potřebám a vždy přinášet originální nápady, které dokonale ladí s naším sortimentem zaměřený pro maminky a jejich děti. PLACEMENT je pro nás cenným partnerem, díky kterému dosahujeme skvělých výsledků v propagaci a budování značky. Vážíme si jejich proaktivního přístupu a jejich rychlého řešení všech požadavků." Děkujeme za skvělou spolupráci a těšíme se na další společné projekty!"

    Pavlína Bartalová

    Mimilove.cz
  • „S agenturou PLACEMENT spolupracujeme už nějakou dobu a díky jejich práci se nám zvýšil zisk. Oceňuji jejich rychlost a profesionalitu – nezatěžují mě zbytečnými dotazy, sami si umí najít potřebné informace a často přichází s kreativními nápady na zlepšení naší propagace. Výsledkem naší spolupráce je také vyšší návštěvnost na našem webu. Určitě bych je doporučil všem, kteří hledají profesionální a rychlé řešení pro své reklamní kampaně."

    Tomáš Ganóci

    Sachasport s.r.o.
  • „Se společností PLACEMENT spolupracujeme na vyhledávacích kampaních pro Muzeum slivovice a s dosavadní spoluprací jsme velmi spokojeni. Výstupy jsou pravidelně diskutovány a na základě zpětné vazby průběžně upravovány, což nám umožňuje dosahovat optimálních výsledků. Nejvíce oceňuji aktivní přístup společnosti nad rámec dohodnutých služeb – PLACEMENT nám pravidelně poskytuje doporučení k úpravám nejen v oblasti vyhledávacích kampaní, ale i v dalších oblastech online komunikace Muzea slivovice. Celkově hodnotím přístup společnosti jako vysoce prozákaznický a flexibilní."

    Hana Holubová

    R. Jelínek
  • „PLACEMENT drží slovo, růst i PNO. To by asi mělo stačit pro většinu... No, ale když bych chtěl přemýšlet dál, tak firma nestojí jen na Lukym a Kubovi, ale daří se jim vychovávat stále nové schopné lidi, kteří jsou nasáklí férovým přístupem firmy, a to už bych řekl, že je unikát, který nefunguje všude. Takže díky za vás."

    Zbyněk Kašing

  • „Strategický cíl máme na tento rok v zásadě jeden hlavní a to udržet eshop v zisku, což momentálně vypadá, že se podaří... :) Koncem roku 2023 dost poklesly tržby a tento pokles se nás držel vlastně do září 2024, kdy jste spustili google a celkově jsme začali společnou spolupráci. Od té doby jsou tržby úplně někde jinde a jak jsem psala dříve, dostáváme se ve statistikách nad covidové tržby (které byly oproti předchozím obdobím velmi vysoké). Jsem ráda, že spolupráce funguje tak jak jsem doufala, nicméně stále momentálně pokrýváme ztráty za ten rok, kdy byly tržby velmi nízké. Vytížení jsme zatím stále extrémně a to i přes návrat k běžné ceně dopravného, což je dobrá zpráva."

    Jana Kvaiserová

    TimedArch DESIGN s.r.o.

Jaká reklama má pro vás smysl?

To společně zjistíme. Dejte nám o sobě vědět. Na telefonu jsme od pondělí do pátku a na mail vám odpovíme do dvou dnů.

Úvodní 30minutová konzultace je zdarma.

Lukáš Knoflíček

Seniorní PPC specialista
8+ let praxe