Klient přišel s kvalitním produktem, ale nulovou online reklamou. Navrhli jsme strukturu účtu, nastavili kampaně na Google a Sklik a připravili chytlavé inzeráty.
E-shop s produkty k potěšení potřeboval efektivnější PPC strukturu. Zjednodušili jsme kampaně, sjednotili klíčová slova a omezili počet sestav. Výsledek? Během dvou měsíců tržby vzrostly o 123 %, návštěvnost o 144 %. Přečtěte si konkrétní kroky
Nárůst tržeb o 123 % během 2 měsíců.
E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪
Byli jsme postaveni před obtížnou výzvu, jelikož pole působnosti v cílení online propagace erotického zboží je dosti omezené. Ve výběrovém řízení jsme se proto zaměřili na sérii doporučení a návrhů, které lze v tomto komplikovaném segmentu PPC reklamy nastavit tak, abychom plnili požadované cíle.
Jaká byla naše doporučení:Po přednesení našich vizí se klient rozhodl s námi spolupracovat. Ihned jsme se pustili do strategické práce, kdy jsme společně s klientem začali analýzu klíčových kategorií, na kterých jsme následně začali pracovat.
Jak jsme naše doporučení převedli do praxe?A již po dvou měsících byly vidět první výsledky naší práce! 🤩
Co se podařilo:✅ +144,24 % návštěv
✅ +123,24 % tržeb, při mírně zvýšeném PNO +12,27 % PNO, které bylo stále v požadovaném rozmezí
Prozatím jsme na začátku spolupráce a náš rozvoj klienta zdaleka nekončí. Čeká nás dále například větší rozvoj Skliku, kde se více chceme zaměřit na akviziční kampaně.
Plody naší dobře odvedené práce zhodnotil i sám klient, který nás mile překvapil! 🙂
To společně zjistíme. Dejte nám o sobě vědět. Na telefonu jsme od pondělí do pátku a na mail vám odpovíme do dvou dnů.
Úvodní 30minutová konzultace je zdarma.