Obsahová kampaň, která drží PNO? Nevěříte? Čtěte.
E-shop Mastersport.cz se zaměřuje se na sportovní vybavení, mají silné sezónní kategorie a produkty, o které je opakovaný zájem každý rok.
Vybrali jsme čtyři nejsilnější kategorie:
- koloběžky,
- fotbalové branky,
- běžecké pásy,
Co je Meta Business Suite a jak ho založit?
Meta Business Suite je nástroj od společnosti Meta, který slouží k profesionální správě firemních aktivit na všech platformách Meta. Slouží ke správě firemních facebookových stránek, Instagramových účtů, reklamních...
Denní marže e-shopu: Co vás brzdí v zisku?
Jak sledovat denní marži e-shopu a proč je to klíčové pro váš zisk
Dnes se s vámi chci podělit o něco, co mi osobně pomohlo lépe pochopit finanční zdraví našeho e-shopu a dělat informovanější rozhodnutí. Mluvíme o...
Grafické podklady do výkonnostní reklamy 2025 - aktualizováno
Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...
Rozhovor - Onlajnov #6 - Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum? Lukáš Huňka Omnicado.cz
Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum?
V nejnovějším díle „Onlajn Talks“ jsme se ponořili do tématu marketplaces a jejich potenciálu pro růst e-shopů. Přinášíme vám výcuc toho nejdůležitějšího, co...
AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!
Dnes už se nevyhlédává jen na Googlu. Daleko častěji začínají uživatelé hledat tipy na produkty a služby skrz AI nástroje, jako je třeba ChatGPT. V rámci tohoto vyhledávání AI posílá odkazy na konkrétní produkty nebo služby...
Webinar - The future of e-shops in numbers: how forecast and profitability report lead to success?
What you measure is what you drive!
Everything is based on data and if you don't see it, measure it or evaluate it, it's a terrible journey for your e-commerce store. In this video we illustrate that the future is in data, how to handle it and...
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...