Blog
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Google Ads a Sklik PPC Případová studie
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek

31.08.2023
·
2 min čtení

E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪

 

Byli jsme postaveni před obtížnou výzvu, jelikož pole působnosti v cílení online propagace erotického zboží je dosti omezené. Ve výběrovém řízení jsme se proto zaměřili na sérii doporučení a návrhů, které lze v tomto komplikovaném segmentu PPC reklamy nastavit tak, abychom plnili požadované cíle.

Jaká byla naše doporučení:

  • Zjednodušení struktury kampaní s rozšířením cílení
  • Přepracování responzivních reklam ve vyhledávání
  • Využití vstupních stránek, které nemají omezení pro cílení
  • Větší využití automatických bidovacích strategií

Po přednesení našich vizí se klient rozhodl s námi spolupracovat. Ihned jsme se pustili do strategické práce, kdy jsme společně s klientem začali analýzu klíčových kategorií, na kterých jsme následně začali pracovat.

 

Jak jsme naše doporučení převedli do praxe?

  • Po úvodním nastudování potřeb klienta jsme zavedli pravidelnou komunikaci, která se opírá o data.
  • Kompletně jsme přepracovali reklamy, které trpěly omezením.
  • Zjednodušili a zefektivnili jsme struktury kampaní s ohledem na best practices ze strany Googlu.
    • Došlo k sjednocení shod klíčových slov, reklamních sestav a zmenšení struktury kampaní o více než o polovinu.
    • Upustili jsme od detailního rozdělování klíčových slov do sestav podle jednotného a množného čísla a také diakritiky. 
    • Redukování kampaní a sestav probíhalo s ohledem na stanovené cíle pro kategorie.
    • Celkové zjednodušení nám tak dává větší prostor získávat dost dat pro jednotlivé sestavy a inzeráty, efektivněji testovat znění inzerátů a naplno využít potenciál automatických bidovacích strategií.

A již po dvou měsících byly vidět první výsledky naší práce! 🤩

Co se podařilo:

✅ +144,24 % návštěv

✅ +123,24 % tržeb, při mírně zvýšeném PNO +12,27 % PNO, které bylo stále v požadovaném rozmezí

Prozatím jsme na začátku spolupráce a náš rozvoj klienta zdaleka nekončí. Čeká nás dále například větší rozvoj Skliku, kde se více chceme zaměřit na akviziční kampaně.

 Plody naší dobře odvedené práce zhodnotil i sám klient, který nás mile překvapil! 🙂
 

Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads

Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Nikola Holušová Specialist in commodity graders and PPC

04.09.2023
·
2 min čtení
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Google Ads a Sklik PPC

Aleš Havránek Senior PPC specialist

25.08.2023
·
1 min čtení
Rubriky