Blog
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Google Ads a Sklik PPC
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek

25.08.2023
·
1 min čtení

PMAX a shopping kampaně v Google Ads mají čím dál tím větší váhu a umí si sáhnout na většinu rozpočtu v rámci účtu. Proto je důležité, ať právě tyto kampaně máte ve 100% kondici.  💪

Zkuste si udělat jednoduchou analýzu vašich kampaní a kategorií. Analýza vychází z vašich obchodních cílů jako jsou - ROAS, průměrný konverzní poměr a hloubku pohledu - počet dnů a počet zobrazení.

Výsledek analýzy může vypadat jako v následujících řádcích a produkty si rozdělíme do 4 klíčových kategorií:

  • Index - produkty splňují stanovený cíl
  • Over-index - extra výkonné produkty
  • Near-index - produkty, které se blíží stanovenému cíli
  • Under-index - produkty s horší výkonnosti

Poznámka: Produkty, které jsou pod stanovenou hodnotou pro zobrazení, dostanou štítek no-index.

 

Z dat nám vychází, že u klienta, kterého jsme převzali do správy se za posledních 60 dnů investuje 60 % rozpočtu do produktů, které nepřinášejí žádný zisk a tím pádem jsou ztrátové. 😏

 

U klienta se pustíme do optimalizace a rozdělíme si problémové produkty do extra kampaně, kde budeme využívat vyšší ROAS.

Takové rozdělení může přinášet výsledky téměř okamžitě!
 

Výsledek zhruba po 10 dnech, kdy došlo k rozdělení produktů a dostali jsme větší kontrolu nad produkty, které jsou problémové a hůře výkonné:

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Aleš Havránek Senior PPC specialist

31.08.2023
·
2 min čtení
Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?

Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?

E-shop PPC Případová studie

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

22.08.2023
·
4 min čtení
Rubriky