Tipy řečníků aneb to nejzajímavější ze čtvrtého Onlajnova!
Tipy řečníků aneb to nejzajímavější z Onlajnova 🤩
26. řijna jsme uspořádali již 4. Onlajnov 💜 Posluchači si užili nabitý program plný know-how v podobě 3 přednášek a následné panelové diskuze všech řečníků - Adama Cvika z Bloom Robbins, Jiřího Votavy z Brain Marketu a Karla Mindless Novotného z Brand.family. Celým večerem nás provedl moderátor Jiří Kratochvíl a nechyběly zde ani stoly plné výborného jídla a pití. Pojďme si společně vypíchnout nejzajímavější tipy našich řečníků.
Adam Cvik (Bloom Robbins)
Komunikujte slevu originálně 🔥
Jaký styl slevové nabídky vás nejvíce láká?
- Sleva 30 %
- Kup 2, dostaneš 1 zdarma
- Získej 2000 Kč na nákupy na našem webu (pro objednávky nad 6000 Kč)
Pokud vás nejvíce zaujala třetí možnost, nejste ani zdaleka sami. Přestože se jedná o stejnou výši slevy, způsob její prezentace dělá velký rozdíl.
Nebojte se experimentovat a zjistěte, která forma komunikace rezonuje s vašimi zákazníky nejvíce.
Buďte autentičtí 🤝
Dělejte reklamu, co nevypadá jako reklama. 🙂
Chcete-li se odlišit, dělejte reklamy, které nejsou hned na první pohled rozpoznatelné jako reklamy - přidejte do nich kousek sebe a svých zkušeností a podpořte je výsledky - skvěle působí fotky před a po. Autentický příběh může mít na vaše zákazníky obrovský dopad.
Komunikujte řešení, ne produkt ✅
Propagace vašeho nového produktu by neměla být pouze o samotném produktu.
Nezapomínejte na to, že zákazníci hledají řešení svých problémů, nikoli jen další produkt. Stavějte vaši komunikaci na tom, jak váš produkt pomáhá, jaké problémy řeší, ne jen na jeho vlastnostech. V ideálním případě rovnou ukažte reálné výsledky, které vaše produkty doručí a nechoďte kolem horké kaše.
Jiří Votava (Brain Market)
Mějte dobrou účetní! 😁
Neberte účetnictví jako nutné zlo, ale věnujte mu pozornost a pečlivě si vybírejte, do jakých rukou ho svěříte. Nejenže vám dobrá účetní ušetří starosti a čas, ale vyhnete se tak i nemilým pokutám. 🙂
Vše, co jde, automatizujte 🦾
Automatizujte co nejvíce procesů, jak jen můžete. Ušetříte si tím nejen čas, ale i spoustu nervů. Ale pozor, nekončí to jen u rozhodnutí managementu. Je důležité, aby automatizaci pochopili a správně implementovali i vaši zaměstnanci. Přímá komunikace s nimi a jejich zapojení je klíčové.
Tip řečníka:
Pokud máte e-shop na Shoptetu, skvělým doplňkem je Brani balič, který vám poskytne přehled o všech objednávkách a zefektivní picking a jejich kompletaci.
Karel “Mindless” Novotný (Brand.family)
Definujte si cílovou skupinu a produkt ✍️
Vzpomeňte si na scénu z filmu Pelíšky a položte si tu nejzásadnější otázku: "Komu tím prospějete, co?!" 🙂
KOMU
Kdo jsou lidé ve vaší cílové skupině? Jaké mají zájmy, obavy a potřeby? Pochopení vašich zákazníků je základním kamenem úspěchu.
TÍM
Co přesně nabízíte? Jaké jsou hlavní vlastnosti a přednosti vašeho produktu? V čem je váš produkt jedinečný a jak se odlišuje od konkurence?
PROSPĚJETE
Jaký přínos váš produkt nebo služba přináší? Proč by vám měli zákazníci důvěřovat? Co by ztratili, kdybyste neexistovali? Jaké hodnoty reprezentujete a jak se u toho cítíte?
CO?!
Jak komunikujete se svými zákazníky? Které komunikační kanály využíváte? Jaký je váš rozpočet na marketing a jak efektivně jej využíváte?
Správné zodpovězení těchto otázek vám poskytne jasný plán a zaměření, které jsou nezbytné pro úspěch vašeho podnikání. 👍
Toto byl výčet nejzajímavějších myšlenek z Onlajnova z našeho pohledu. 😊 Po poslední přednášce následovala panelová diskuze plná zajímavých otázek ze strany publika a ještě zajímavějších odpovědí ze strany řečníků. Závěr večera patřil neformálnímu networkingu. Účastníci měli skvělou příležitost v přátelské atmosféře navázat nové kontakty a probrat své nápady a dojmy z konference při výborném jídle a pití. Tahle akce je pro nás srdeční záležitostí a jsme moc rádi, že si k nám přes 100 z vás našlo cestu a naše akce vás baví. Ještě jednou děkujeme všem řečníkům a taky sponzorům Freelo, Xemel a Skrč To studio! Již 26.4. nás čeká další Onlajnov, tak sledujte naše sítě a buďte příště u toho! 💜