7 tipů, jak připravit kampaně na Vánoce
Předvánoční období znamená pro většinu e-shopů top sezónu. Dávno pryč jsou časy, kdy se všichni nahrnuli do kamenných obchodních domů a čekali dlouhé fronty u pokladen. Stále více lidí využívá možnosti online nákupů a...
Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S Dotidot je to hračka
Víme, o čem mluvíme. Pomocí Dotidot.io si práci na kampaních ve vyhledávání urychlujeme už několik let. Je to ideální nástroj pro jejich automatizovanou tvorbu. V pohodě zvládá i kampaně se stovkami produktů.
Sestavy, klíčová...
Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?
Ano, nativní kampaně nejsou raketová věda. Na druhou stranu, často se u našich klientů setkáváme s nereálným očekáváním a nepochopením této akviziční obsahové kampaně. V čem je potíž? Reklamní formát vnímají...
Google CSS program – snižte si náklady až o 20% v Shopping Ads
Ve spolupráci s firmou Proficio.cz jsme pro vás zajistili možnost zapojit se do CSS programu, který vám ušetří náklady na inzerci v Nákupech Google až o 20 %. Co přesně CCS program je a jak funguje popisujeme v přehledném článku.
6 tipů, jak ustát aktuální situaci: PPC reklama vs. Korona virus
Dostali jsme se do velmi těžké situace a to jak lidské, tak byznysové. U našich klientů vidíme, že pro některé se toho zatím moc nezměnilo a e-shop funguje stále stejně a nebo dokonce lépe. Sledujeme ale také druhou stranu, kde...
PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?
PPC checklisty už dávno nejsou pouze pro začínající PPC specialisty. V současné době plné změn, nových nástrojů, možností a nastavení se může i těm zkušenějším z nás stát, že při nastavování nových kampaní, sestav...
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...