Blog

Nejnovější příspěvky
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

25.01.2022
2 min čtení

Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku

PPC Případová studie

Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.

Co to je jednoduchá obsahová kampaň?

  • Nový typ kampaně.
  • Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
  • Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...
Číst více
Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?
Filip Šamárek | Copywriter a specialista na newslettery

Filip Šamárek Copywriter a specialista na newslettery

21.01.2022
4 min čtení

Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?

Analytika a reporting E-shop PPC

V závěru roku 2021 internet zavalily zprávy o nutných změnách ve sběru cookies. Od 1. ledna 2022 už se nemohou ukládat automaticky. Proto se teď ve velkém upravují cookies lišty. E-shopaři, další provozovatelé webů i my...

Číst více
Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

27.12.2021
2 min čtení

Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty

Google Ads a Sklik PPC

Přinášíme vám pár tipů pro instream a outstream formáty videoreklam na Skliku. V tomto článku nechceme popisovat technické věci jako délku videa, formát, datovou velikost nebo jakou kreativu zvolit.

Článek se zaměřuje na...

Číst více
Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut
Filip Šamárek | Copywriter a specialista na newslettery

Filip Šamárek Copywriter a specialista na newslettery

21.12.2021
4 min čtení

Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut

Google Ads a Sklik PPC

Je to jako stát autem v koloně. Spěcháte. Nemáte čas. Schůzka začíná za patnáct minut a vám je jasné, že to stihnete jen zázrakem. Nakonec to vyšlo. Udělali jste maximum a když se cesta uvolnila, řítili jste se sto...

Číst více
7 tipů, jak připravit kampaně na Vánoce
Marie Uhrová | PPC specialista

Marie Uhrová PPC specialista

11.11.2021
4 min čtení

7 tipů, jak připravit kampaně na Vánoce

E-shop PPC

Předvánoční období znamená pro většinu e-shopů top sezónu. Dávno pryč jsou časy, kdy se všichni nahrnuli do kamenných obchodních domů a čekali dlouhé fronty u pokladen. Stále více lidí využívá možnosti online nákupů a...

Číst více
Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S Dotidot  je to hračka
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

01.11.2021
6 min čtení

Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S Dotidot je to hračka

Google Ads a Sklik PPC

Víme, o čem mluvíme. Pomocí Dotidot.io si práci na kampaních ve vyhledávání urychlujeme už několik let. Je to ideální nástroj pro jejich automatizovanou tvorbu. V pohodě zvládá i kampaně se stovkami produktů.

Sestavy, klíčová...

Číst více
Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

30.07.2020
5 min čtení

Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?

Analytika a reporting PPC

Ano, nativní kampaně nejsou raketová věda. Na druhou stranu, často se u našich klientů setkáváme s nereálným očekáváním a nepochopením této akviziční obsahové kampaně. V čem je potíž? Reklamní formát vnímají...

Číst více
Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

10.06.2020
2 min čtení

Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads

Google Ads a Sklik PPC

Ve spolupráci s firmou Proficio.cz jsme pro vás zajistili možnost zapojit se do CSS programu, který vám ušetří náklady na inzerci v Nákupech Google až o 20 %. Co přesně CCS program je a jak funguje popisujeme v přehledném článku.

Číst více
Rubriky