Webová analytika a GTM

Tyto a spousty dalších analytických otázek jsme v minulosti řešili s našimi klienty a umíme pomoci i vám.

Zajímá vás, jaký vliv na rozhodování zákazníků má banner na vaší homepage?
Nevíte, jak na data pohlížet a která jsou pro vás ty nejdůležitější?
Chybí vám zásadní data o vašem e-shopu či webové stránce?
Váš Google Analytics neměří hodnotu konverzí?
Potřebujete do Google Analytics posílat vratky?
Váš Google Analytics neměří hodnotu konverzí?
Potřebujete do Google Analytics posílat vratky?
Chybí vám zásadní data o vašem e-shopu či webové stránce?
Nevíte, jak na data pohlížet a která jsou pro vás ty nejdůležitější?
Zajímá vás, jaký vliv na rozhodování zákazníků má banner na vaší homepage?

Kompletní návrh měření

Poradíme vám, která data jsou pro váš business důležitá a také z jakých zdrojů je čerpat. Provedeme technické nastavení sběru těchto dat, jejich vizualizaci v Google Data Studiu a vyhodnocení. Navrhneme opatření, která by ze získaných dat měla plynout a která vám pomůžou posunout se zase o krok dál.

Vizualizace dat

Vytvoříme přehledný automatický report v Google Data Studio, kde v reálném čase najdete ta nejdůležitější data pro vaše klíčová rozhodnutí. Report vám přizpůsobíme na míru tak, abyste okamžitě a na pár kliknutí měli jasno o vaší aktuální situaci.

Technická analytika

Je jedno, jestli provozujete e-shop, nabízíte služby nebo píšete blog. Dle vašich potřeb založíme Google Analytics, nastavíme Google Tag Manager a měření transakcí, vyloučíme platební brány a provoz z vlastních IP adres, vytvoříme záchranné profily a další náležitosti spojené se správným sběrem dat. Umíme také navrhnout datovou vrstvu, čímž vyhovíme i specifickým požadavkům pro sběr dat a měření.

GA4

Google Analytics 4 jsou novou verzí známého analytického nástroje. Na rozdíl od Universal Analytics se v GA4 měří vše na základě událostí, a to jednak těch automatických, ale především těch definovaných uživatelem. Další velkou výhodou je export dat do Big Query, kde je můžeme jednoduše propojit s jinými daty a provádět tak hlubší analýzy. Pokud chcete být v analytice napřed, neváhejte nás kontaktovat.

Audit a opravy nefunkčního měření

Provedeme kontrolu stávajícího měření a řekneme vám, zda sbíráte ta správná data. Pomůžeme vám se v datech vyznat a poradíme, jak na jejich základě dělat ta správná rozhodnutí. Opravíme nefunkční či nedostatečná měření a umíme také prověřit kódy napříč všemi systémy.

A/B testování

Zlepšete konverzní poměr svého webu pomocí nástroje Google Optimize. Navrhneme úpravy na webu, po schválení vše nastavíme a následně spustíme test, který nakonec vyhodnotíme a určíme přínos provedených změn.

Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce je vhodná pro klienty, kteří jsou aktivní a nebojí se změn a novinek. V rámci dlouhodobé spolupráce najdeme slabá místa a příležitosti vašeho projektu. Navrhneme opatření k dosažení vytyčených cílů, implementujeme vylepšení a změříme jejich dopad. Tento proces budeme neustále opakovat s cílem posouvat váš business vždy o krok dál.

Jednorázové analýzy

Nemáte zatím zájem o dlouhodobou spolupráci? Na přání provedeme jednorázový audit dle vašich požadavků. Zjistíme příčinu poklesu tržeb, zanalyzujeme příležitosti pro růst vašeho podnikání, nebo vám prostě řekneme, že děláte vše na jedničku. Ale to se často neděje ☺. Máme spoustu zkušeností z online prostředí a umíme rychle identifikovat příčiny i řešení aktuálního stavu.

Co říkají klienti o spolupráci

Domluvte si s námi schůzku a uvidíte, že si nás zamilujete!

Nebojte se nám zaslat svůj dotaz nebo požádát o nezávázné řešení. Ozveme se vám.

Kontaktovat