Co je Meta Business Suite a jak ho založit?
Meta Business Suite je nástroj od společnosti Meta, který slouží k profesionální správě firemních aktivit na všech platformách Meta. Slouží ke správě firemních facebookových stránek, Instagramových účtů, reklamních...
Denní marže e-shopu: Co vás brzdí v zisku?
Jak sledovat denní marži e-shopu a proč je to klíčové pro váš zisk
Dnes se s vámi chci podělit o něco, co mi osobně pomohlo lépe pochopit finanční zdraví našeho e-shopu a dělat informovanější rozhodnutí. Mluvíme o...
Grafické podklady do výkonnostní reklamy 2025 - aktualizováno
Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...
Rozhovor - Onlajnov #6 - Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum? Lukáš Huňka Omnicado.cz
Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum?
V nejnovějším díle „Onlajn Talks“ jsme se ponořili do tématu marketplaces a jejich potenciálu pro růst e-shopů. Přinášíme vám výcuc toho nejdůležitějšího, co...
AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!
Dnes už se nevyhlédává jen na Googlu. Daleko častěji začínají uživatelé hledat tipy na produkty a služby skrz AI nástroje, jako je třeba ChatGPT. V rámci tohoto vyhledávání AI posílá odkazy na konkrétní produkty nebo služby...
Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?
Co změříte, to řídíte!
Vše stojí na datech a pokud je nevidíte, neměříte nebo je nevyhodnocujete, je to pro váš e-shop strastiplná cesta. Ve webináři si názorně ukazujeme, že budoucnost je v datech, jak s nimi naložit a co...
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?
Co jsou to UI a UX?
UI...