Produkt máte. Marketingové kampaně běží. Ale co když web brzdí celý výsledek?
E-shop je často nejslabší článek vánočního prodejního řetězce.
A ne proto, že by byl technicky špatný, ale protože není připravený na sezónní nápor – rychlost, přehlednost, informace o doručení atd. A přitom stačí pár úprav, které rozhodnou o tom, jestli zákazník nakoupí právě u vás nebo uteče ke konkurenci.
Začněme tím, co je vidět hned po příchodu na web – rychlost a uživatelský zážitek.
Ověřte si rychlost načítání domovské stránky, kategorií a detailu produktu. Nejen v desktopu, ale hlavně na mobilu.
Použít k tomu můžete například nástroje jako PageSpeed Insights, Microsoft Clarity atd. Na toto téma máme natočený minikurz, kde vše podrobně vysvětlujeme.
Zaměřte se na rychlé načtení hlavního obsahu, minimalizaci zbytečných přesměrování a lazy loading obrázků.
Zkontrolujte také:
Je nákupní proces na 3 a méně kroků?
Nebrzdí nic nákupní proces?
Funguje košík a objednávka bez problémů i na mobilu?
Před Vánoci je snadné utopit se v detailech. Bannery, popisky, grafika, šablony… Ale co opravdu dělá ten největší rozdíl?
Web se načítá rychle, zejména na mobilu
Je jasné, co máte skladem a kdy zboží dorazí
Objednávka se dá dokončit jednoduše a bez překážek
Zákazník ví, že může zboží vyměnit, vrátit nebo si nechat zabalit
Informace jsou dostupné i bez ptaní - ideálně přímo na homepage, v detailu produktu i v košíku
Základ víte, ale teď je potřeba se pustit do práce. Jak na to jednoduše a systematicky. Stáhněte si náš týdenní plánovací checklist ZDARMA od září až do ledna a na nic důležitého už nezapomenete.
Chcete se letos na Vánoce opravdu připravit? 🎄
Dejte nám 30 minut a my vám během konzultace ZDARMA ukážeme, co by vám letos mohlo zbytečně pálit peníze v reklamě nebo brzdit obrat.
✅ Nezávislý pohled specialisty
✅ 3 konkrétní tipy pro váš účet nebo web
✅ Prakticky a bez vaty
Žádné obecné řeči. Jen praktické tipy, které můžete rovnou aplikovat. Rezervujte si svých 30 minut.
Perfektní produkt i rychlý web nestačí. Pokud selže logistika a komunikace, celé Vánoce mohou skončit fiaskem. 🎄 Úspěch stojí na jasně stanovených deadlinách doručení, t...
Bez dostupného produktu nemá žádná vánoční kampaň šanci uspět. 🎄 Můžete mít skvělé bannery, texty i reklamy, ale pokud zákazník zjistí, že jeho vysněný dárek není sklade...