Blog

Nejnovější příspěvky
3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze Čistého Dřeva?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

30.09.2024
12 min čtení

3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze Čistého Dřeva?

Google Ads a Sklik Příběhy našich klientů Případová studie

ČistéDřevo.cz je největší český e-shop, který se specializuje na výrobu a prodej široké škály dřevěných výrobků. Založili ji Tomáš Iziáš a Tomáš Kruczek v roce 2013, kdy začínali jako malý stánek na řemeslných...

Číst více
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

26.09.2024
8 min čtení

Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...

Číst více
Přestaňte sledovat jen PNO!
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

03.10.2023
3 min čtení

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳

A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...

Číst více
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

12.09.2023
1 min čtení

Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Google Ads a Sklik PPC

Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...

Číst více
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2023
1 min čtení

Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️

Nejvyšší čas to napravit!
 

Co to vlastně rozšířené konverze jsou?

Detailněji si o...

Číst více
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.09.2023
2 min čtení

Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!

S přibývajícími kampaněmi se...

Číst více
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

31.08.2023
2 min čtení

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪

 

Byli...

Číst více
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

25.08.2023
1 min čtení

Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Google Ads a Sklik PPC

PMAX a shopping kampaně v Google Ads mají čím dál tím větší váhu a umí si sáhnout na většinu rozpočtu v rámci účtu. Proto je důležité, ať právě tyto kampaně máte ve 100% kondici.  💪

Zkuste si udělat jednoduchou...

Číst více
Rubriky