Nejnovější příspěvky
Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky
Klient kralovstvizdravi.cz prodává doplňky stravy. Vyrábí si vlastní královské produkty a pravidelně rozesílá e-mailingové kampaně. Tady jsme viděli nevyužitý potenciál. Jak zvýšit počet relevantních kontaktů v jeho...
Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...