Blog

Nejnovější příspěvky
Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

07.10.2024
0 min čtení

Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?

E-shop PPC

Co změříte, to řídíte!

Vše stojí na datech a pokud je nevidíte, neměříte nebo je nevyhodnocujete, je to pro váš e-shop strastiplná cesta. Ve webináři si názorně ukazujeme, že budoucnost je v datech, jak s nimi naložit a co...

Číst více
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

26.09.2024
9 min čtení

Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...

Číst více
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
Lukáš Sendžo | PPC specialista

Lukáš Sendžo PPC specialista

18.06.2024
3 min čtení

Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?

Analytika a reporting E-shop PPC

V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...

Číst více
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Natálie Halfarová | PPC specialistka

Natálie Halfarová PPC specialistka

20.05.2024
4 min čtení

Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza

E-shop PPC

Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?

 

Co jsou to UI a UX?

UI...

Číst více
Přestaňte sledovat jen PNO!
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

03.10.2023
3 min čtení

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳

A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...

Číst více
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

12.09.2023
1 min čtení

Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Google Ads a Sklik PPC

Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...

Číst více
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2023
1 min čtení

Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️

Nejvyšší čas to napravit!
 

Co to vlastně rozšířené konverze jsou?

Detailněji si o...

Číst více
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.09.2023
2 min čtení

Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!

S přibývajícími kampaněmi se...

Číst více
Rubriky