Blog

Nejnovější příspěvky
Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?
Natálie Sebralová | Specialista marketingu

Natálie Sebralová Specialista marketingu

10.02.2023
6 min čtení

Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?

Google Ads a Sklik PPC

Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...

Číst více
Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2022
0 min čtení

Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby

Google Ads a Sklik PPC

Nedávno jsme vydali článek o práci s podklady u PMax kampaně, ve kterém najdete spoustu konkrétních doporučení. Určitě stojí za přečtení. Ale pokud se vám nechce louskat písmenka, pusťte si raději video. Vysvětlujeme v něm,...

Číst více
Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

02.09.2022
6 min čtení

Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy

Google Ads a Sklik PPC

U Performance Max kampaně v Google Ads (říkejme jí jednoduše PMax) moc možností optimalizace nemáme. Proto je nanejvýš důležité nepodcenit kvalitu vstupních podkladů, s nimiž kampaň operuje. Ani zdaleka nejde jen o texty,...

Číst více
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

20.04.2022
3 min čtení

Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech

Analytika a reporting E-shop PPC

Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...

Číst více
Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

15.02.2022
4 min čtení

Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?

Analytika a reporting E-shop PPC

Poměrně často se setkávám s tím, že se do Google Analytics (GA) u e-shopů dostávají transakce s obří hodnotou, které tam nemají co dělat a výrazně mi zkreslují data. Stává se to z různých důvodů. Může jít o nějakého...

Číst více
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

25.01.2022
2 min čtení

Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku

PPC Případová studie

Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.

Co to je jednoduchá obsahová kampaň?

  • Nový typ kampaně.
  • Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
  • Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...
Číst více
Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?
Filip Šamárek | Copywriter a specialista na newslettery

Filip Šamárek Copywriter a specialista na newslettery

21.01.2022
4 min čtení

Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?

Analytika a reporting E-shop PPC

V závěru roku 2021 internet zavalily zprávy o nutných změnách ve sběru cookies. Od 1. ledna 2022 už se nemohou ukládat automaticky. Proto se teď ve velkém upravují cookies lišty. E-shopaři, další provozovatelé webů i my...

Číst více
Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

27.12.2021
2 min čtení

Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty

Google Ads a Sklik PPC

Přinášíme vám pár tipů pro instream a outstream formáty videoreklam na Skliku. V tomto článku nechceme popisovat technické věci jako délku videa, formát, datovou velikost nebo jakou kreativu zvolit.

Článek se zaměřuje na...

Číst více
Rubriky