Přestaňte sledovat jen PNO!
V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳
A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...
3 tipy pro vaše GA4
Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔
Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.
Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti ->...
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️
Nejvyšší čas to napravit!
Co to vlastně rozšířené konverze jsou?
Detailněji si o...
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...