Blog

Nejnovější příspěvky
Přestaňte sledovat jen PNO!
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

03.10.2023
3 min čtení

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳

A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...

Číst více
3 tipy pro vaše GA4
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

15.09.2023
1 min čtení

3 tipy pro vaše GA4

Analytika a reporting

Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
 

1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔

Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.

Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti ->...

Číst více
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2023
1 min čtení

Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️

Nejvyšší čas to napravit!
 

Co to vlastně rozšířené konverze jsou?

Detailněji si o...

Číst více
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

20.04.2022
3 min čtení

Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech

Analytika a reporting E-shop PPC

Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...

Číst více
Rubriky