Blog

Nejnovější příspěvky
Grafické podklady do výkonnostní reklamy 2025 - aktualizováno
Kryštof Hrubý | PPC specialista & datový analytik

Kryštof Hrubý PPC specialista & datový analytik

17.07.2025
0 min čtení

Grafické podklady do výkonnostní reklamy 2025 - aktualizováno

E-shop Google Ads a Sklik PPC

Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...

Číst více
Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.
Kryštof Hrubý | PPC specialista & datový analytik

Kryštof Hrubý PPC specialista & datový analytik

03.07.2025
3 min čtení

Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Google Ads přišel s novinkou, jak pracovat s cílením pomocí Demand Gen kampaně s cílem Zapojení na YouTube. Cílem kampaně je pomoc růstu YouTube kanálu: zvyšovat zhlédnutí, interakce a především získávat nové odběratele.

 

Číst více
AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!
Jan Vavrečka | PPC specialista & datový analytik

Jan Vavrečka PPC specialista & datový analytik

16.06.2025
3 min čtení

AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!

E-shop Google Ads a Sklik PPC

Dnes už se nevyhlédává jen na Googlu. Daleko častěji začínají uživatelé hledat tipy na produkty a služby skrz AI nástroje, jako je třeba ChatGPT. V rámci tohoto vyhledávání AI posílá odkazy na konkrétní produkty nebo služby...

Číst více
Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

07.10.2024
0 min čtení

Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?

E-shop PPC

Co změříte, to řídíte!

Vše stojí na datech a pokud je nevidíte, neměříte nebo je nevyhodnocujete, je to pro váš e-shop strastiplná cesta. Ve webináři si názorně ukazujeme, že budoucnost je v datech, jak s nimi naložit a co...

Číst více
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

26.09.2024
9 min čtení

Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...

Číst více
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
Lukáš Sendžo | PPC specialista

Lukáš Sendžo PPC specialista

18.06.2024
3 min čtení

Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?

Analytika a reporting E-shop PPC

V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...

Číst více
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Natálie Halfarová | PPC specialistka

Natálie Halfarová PPC specialistka

20.05.2024
4 min čtení

Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza

E-shop PPC

Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?

 

Co jsou to UI a UX?

UI...

Číst více
Přestaňte sledovat jen PNO!
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

03.10.2023
3 min čtení

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳

A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...

Číst více
Rubriky