Dnes se s vámi chci podělit o něco, co mi osobně pomohlo lépe pochopit finanční zdraví našeho e-shopu a dělat informovanější rozhodnutí. Mluvíme o sledování denní marže....
Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tu...
Marketplaces jako Alza, Mall nebo Amazon už dávno nejsou jen distribučním kanálem. Jak na marketplaces uspět, jak se na ně strategicky připravit a co na nich měřit, abyst...
Dnes se vyhledává skrz AI a vodí vám návštěvy na web, často i konverze. Vše ale spadá pod direct. Jak vidět AI jako zdroj vyhledávání v GA4?
5 díl online Talks s Petrem Burešem z Ulabu, kde jsme probrali téma, jak e-shopy objevují skryté potřeby zákazníků a díky tomu zefektivňují marketing.
Analýza použitelnosti má mnoho podob, každý UXák ji dělá trochu jinak. Máme velké množství nástrojů, postupů, technik, které lze využít. Rozdíl je také dle typu a velikos...