Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...
TEST: Ako fungujú rozšírené inzeráty v Google Ads
Určite ste si všimli, že 23. augusta Google spustil nový druh rozšírených textových inzerátov pre vyhľadávaciu sieť. Tieto nové inzeráty obsahujú okrem nadpisu 1 a 2, nový nadpis 3 s dĺžkou 30 znakov a okrem popisu 1, nový...
Oslavili jsme s PLACEMENT.cz 1. rok na českém trhu
Před pár týdny to byl přesně rok co jsme se rozhodli naše podnikání a práci pro klienty posunout na další (řekněme vyšší) level.
Jinak řečeno s PLACEMENT.cz s.r.o jsme oslavili 1. rok na českém trhu mezi agenturami, které se...
Proč využíváme ROIHUNTER pro FB reklamy?
Nástroj ROIHUNTER sledujeme v podstatě již od začátku a moc se nám líbí jak funguje. Vždy jsme si chtěli tento nástroj vyzkoušet, ale před nějakou dobou jsme neměli klienta se kterým by to dávalo smysl. Nyní jsme ve fázi, kdy...
Jak proběhl 56. IMSraz s Petrem a Martinem o GDPR online i offline
56. IMSraz s Petrem Svobodou ze společnosti Shopsys a Martinem Vrkočem je za námi. Oba povídali na stejné téma a to, jak se vypořádat prakticky s GDPR.
Byl to první IMSraz pořádaný naší firmou a firmou 3IT. Převzali jsme otěže...
Podmínky použití webového rozhraní
Nacházíte se na webovém rozhraní www.placement.cz (dále jen „webové rozhraní“), které provozuje naše společnost:
- PLACEMENT.cz s.r.o., se sídlem 17. listopadu 3209, Martinov, 723 00 Ostrava
- IČ:6160956
- telefonní číslo: +420 607 192...
Zpracování osobních údajů
- Udělujete tímto souhlas společnosti PLACEMENT.cz s.r.o., se sídlem 17. listopadu 3209, Martinov, 723 00 Ostrava, IČ:6160956, zapsané ve veřejném rejstříku vedeném Krajským soude v Ostravě v oddílu C, vložce 70878 (dále jen...
5 zaručených tipů jak zvýšit tržby vašeho eshopu z Google nákupů
Stává se vám, že za vámi přijde klient a chce lepší PNO nebo vyšší tržby? Pokud ano, určitě vás zajímá kde lze najít to výkonnostní magické tlačítko. Popřípadě, pokud si spravujete kampaně sami a chcete lepší...