Hledáme produkty se smyslem pro bidding na Heureka.cz
V předchozím článku jsem položila otázky, na které je potřeba si odpovědět, než s biddingem začnete. Pokud si jste jistí, že je bidding pro vás “to pravé ořechové” a máte vše správně nastavené, můžete se podívat...
Nakopněte Heureka.cz pomocí biddingu
Pokud inzerujete své zboží na Heurece, určitě vás napadá, jak z nich “vytřískat” maximum. Odpovědí může být investice do biddingu, tedy navyšování ceny za proklik. Vaše nabídka se pak bude zobrazovat na předních...
Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada
Maximální možná spárovanost by měla být prioritou každého e-shopu na Heurece nebo Zboží. Pokud vaše e-shopové řešení nepodporuje úpravu dat zasílaných na zbožové vyhledávače, pak vám s úpravou pomůže Mergado. Na Zboží...
Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu
Článek nedoporučuje ani neodrazuje od konkrétního e-shopového řešení. Chceme se podělit s menšími a středními e-shopy o “problémy”, které mohou nastat při výběru dodavatele. Zaměřili jsme se primárně na problémy...