Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!
S přibývajícími kampaněmi se...
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪
Byli...
Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?
Dostala se před nás velká výzva přesahující PPC reklamy a takové máme velmi rádi. Alpinepro.cz spouštěli nový e-shop a v ten stejný moment jsme měli převzít a spustit nové PPC kampaně. O tom, jak pracujeme s PPC reklamou si...
AI v akci: Jak Midjourney a ChatGPT transformovali naši Facebook kampaň
V dnešní digitální době je marketing na sociálních médiích nedílnou součástí strategie každé značky. Tato případová studie se zaměřuje na srovnání dvou jednodenních kampaní na Facebooku, které byly spuštěny na Den...
Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...
Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech
Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.
Co to je jednoduchá obsahová kampaň?
- Nový typ kampaně.
- Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
- Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...