Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...
Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech
Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.
Co to je jednoduchá obsahová kampaň?
- Nový typ kampaně.
- Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
- Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...