Blog

Nejnovější příspěvky
Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

12.09.2022
4 min čtení

Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?

E-shop Případová studie E-mail a SMS marketing

„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...

Číst více
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková Marketingová manažerka

05.08.2022
3 min čtení

Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?

E-shop Případová studie E-mail a SMS marketing

Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...

Číst více
Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

25.05.2022
5 min čtení

Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech

Případová studie

Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...

Číst více
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

25.01.2022
2 min čtení

Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku

PPC Případová studie

Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.

Co to je jednoduchá obsahová kampaň?

  • Nový typ kampaně.
  • Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
  • Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...
Číst více
Testujeme za vás: Performance Max kampaně
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

23.11.2021
4 min čtení

Testujeme za vás: Performance Max kampaně

Případová studie

Poměrně delší dobu avizoval Google novinku v portfoliu svých kampaní a to konkrétně Performance Max kampaně. S obavami a přirozenou zvědavostí jsme očekávali, kdy se tato novinka dostane i do našich účtů. Možná trochu...

Číst více
Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

28.06.2021
2 min čtení

Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky

Případová studie

Na konci května jsme se dočkali novinky od Google Ads, a to možnosti přidat rozšíření o obrázky. Rozhodli jsme se, že otestujeme, jak se kampaně s tímto rozšířením vydávají a hlavně, jak to vypadá. Přiznáme, že...

Číst více
Jak jsme vyhráli Sklik výzvu za nejlepší video strategii
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2020
0 min čtení

Jak jsme vyhráli Sklik výzvu za nejlepší video strategii

Případová studie

Když Sklik.cz vyhlásil na začátku srpna jednu ze svých dalších výzev, hned jsme věděli, že se musíme zapojit. Téma znělo jasně: Vytvořit nejlepší videostrategii.

Do soutěže jsme se zapojili s našim klientem Mujkoberec.cz....

Číst více
PneuOK: Chceme vyčnívat z davu jako ten nejlepší pneuservis
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

21.10.2020
12 min čtení

PneuOK: Chceme vyčnívat z davu jako ten nejlepší pneuservis

Příběhy našich klientů Případová studie

S nadšením vám představujeme společnost PneuOK.cz. Na náš třetí rozhovor kývl majitel firmy, Radim Kvasnica a velmi otevřeně se rozpovídal o svých začátcích. Dozvíte se, že dovoz použitého pneu z Německa býval zlatý důl,...

Číst více
Rubriky