Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...
Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech
Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.
Co to je jednoduchá obsahová kampaň?
- Nový typ kampaně.
- Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
- Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...
Testujeme za vás: Performance Max kampaně
Poměrně delší dobu avizoval Google novinku v portfoliu svých kampaní a to konkrétně Performance Max kampaně. S obavami a přirozenou zvědavostí jsme očekávali, kdy se tato novinka dostane i do našich účtů. Možná trochu...
Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky
Na konci května jsme se dočkali novinky od Google Ads, a to možnosti přidat rozšíření o obrázky. Rozhodli jsme se, že otestujeme, jak se kampaně s tímto rozšířením vydávají a hlavně, jak to vypadá. Přiznáme, že...
Jak jsme vyhráli Sklik výzvu za nejlepší video strategii
Když Sklik.cz vyhlásil na začátku srpna jednu ze svých dalších výzev, hned jsme věděli, že se musíme zapojit. Téma znělo jasně: Vytvořit nejlepší videostrategii.
Do soutěže jsme se zapojili s našim klientem Mujkoberec.cz....
PneuOK: Chceme vyčnívat z davu jako ten nejlepší pneuservis
S nadšením vám představujeme společnost PneuOK.cz. Na náš třetí rozhovor kývl majitel firmy, Radim Kvasnica a velmi otevřeně se rozpovídal o svých začátcích. Dozvíte se, že dovoz použitého pneu z Německa býval zlatý důl,...