Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!
S přibývajícími kampaněmi se nám dařilo meziročně růst, v každém účtu se však po čase dostanete do bodu, kdy už není co nového tvořit. Bylo tedy na nás vytrhnout klientovi trn z paty a najít novou cestu, jak nadále růst a spojit e-shop s koncovým zákazníkem.
Nevíš kudy kam? Použij volnou shodu! 😎
Začali jsme opatrně, z počátku u pár kampaní, testovat klíčová slova ve volné shodě, kdy jsme odstranili původní shody klíčových slov a ponechali pouze ta ve volné shodě.
Nastavili jsme portfoliovou strategii nabídek se společným ROAS a sledovali výsledky.
Úprava kampaní se projevila už během prvních dnů. 🤩 Zaznamenali jsme nárůst ceny, ale především konverzí a tržeb, a to vše za dodržení stanoveného ROAS, což bylo podnětem k zapracování těchto úprav do všech kampaní.
Díky těmto změnám začaly konverze vodit i příbuzná slova, která jsme dříve neměli zapracované a bez volné shody by nás je ani nenapadlo přidat.
Například klíčové slovo “čistící zóna”, pod kterou lidé hledají rohože nebo longtail “travní koberec pod bazén”.
Za zmínku také stojí, že lidé vyhledávali e-shop nejen podle názvu, ale i podle avatara, kterého má e-shop v logu a kterého si s ním spojují.
Důležité je ovšem použít tuto shodu u kampaní s automatizovanou strategií, nikoli ve spojení s CPC.
Změna perspektivy a aplikace volné shody může být zlomovým momentem i pro váš e-shop. V našem případě jsme dosáhli úžasného meziročního nárůstu konverzí o 479 %, nárůstu tržeb o 695 % a zvýšení konverzního poměru o 31,87 %. Pokud cítíte, že jste dosáhli stropu ve vaší inzerci, možná je na čase zkusit něco nového a volná shoda by mohla být právě to správné řešení.