Otestovali jsme za vás: Google discovery kampaně
V květnu představil Google nový formát kampaní Discovery, pomocí kterého dle Googlu lze oslovit až 2,9 miliard zákazníků napříč kanály Google. Rozhodli jsme se tomuto typu kampaní podívat na zoubek. Přečtěte si vše o tom, jak...
Případovka: Jak jsme klientovi D-SPORT zvýšili tržby téměř o 40 % a ušetřili 100 000 Kč
Rádi bychom se s vámi podělili o případovou studii, kterou jsme vypracovali ve spolupráci s Googlem. Jsme rádi, že jako Google klíčová agentura pro ČR jsme jedni z mála, kteří tuto možnost spolupráce mají. V naší první...
Jak jsme pomohli při prodeji zápisníku ROCKETBOOK 💙
Pokusíme se vám ukázat, jak přistupujeme a přemýšlíme v PLACEMENT.cz nad klienty a práci. Jelikož spolupráce s klienty je různorodá a práci nesekáme jako baťa cvičky. Jelikož se nebojíme říct, co se nepovedlo, tak v článku...
TEST: Ako fungujú rozšírené inzeráty v Google Ads
Určite ste si všimli, že 23. augusta Google spustil nový druh rozšírených textových inzerátov pre vyhľadávaciu sieť. Tieto nové inzeráty obsahujú okrem nadpisu 1 a 2, nový nadpis 3 s dĺžkou 30 znakov a okrem popisu 1, nový...