Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪
Byli jsme postaveni před obtížnou výzvu, jelikož pole působnosti v cílení online propagace erotického zboží je dosti omezené. Ve výběrovém řízení jsme se proto zaměřili na sérii doporučení a návrhů, které lze v tomto komplikovaném segmentu PPC reklamy nastavit tak, abychom plnili požadované cíle.
Jaká byla naše doporučení:
- Zjednodušení struktury kampaní s rozšířením cílení
- Přepracování responzivních reklam ve vyhledávání
- Využití vstupních stránek, které nemají omezení pro cílení
- Větší využití automatických bidovacích strategií
Po přednesení našich vizí se klient rozhodl s námi spolupracovat. Ihned jsme se pustili do strategické práce, kdy jsme společně s klientem začali analýzu klíčových kategorií, na kterých jsme následně začali pracovat.
Jak jsme naše doporučení převedli do praxe?
- Po úvodním nastudování potřeb klienta jsme zavedli pravidelnou komunikaci, která se opírá o data.
- Kompletně jsme přepracovali reklamy, které trpěly omezením.
- Zjednodušili a zefektivnili jsme struktury kampaní s ohledem na best practices ze strany Googlu.
- Došlo k sjednocení shod klíčových slov, reklamních sestav a zmenšení struktury kampaní o více než o polovinu.
- Upustili jsme od detailního rozdělování klíčových slov do sestav podle jednotného a množného čísla a také diakritiky.
- Redukování kampaní a sestav probíhalo s ohledem na stanovené cíle pro kategorie.
- Celkové zjednodušení nám tak dává větší prostor získávat dost dat pro jednotlivé sestavy a inzeráty, efektivněji testovat znění inzerátů a naplno využít potenciál automatických bidovacích strategií.
A již po dvou měsících byly vidět první výsledky naší práce! 🤩
Co se podařilo:
✅ +144,24 % návštěv
✅ +123,24 % tržeb, při mírně zvýšeném PNO +12,27 % PNO, které bylo stále v požadovaném rozmezí
Prozatím jsme na začátku spolupráce a náš rozvoj klienta zdaleka nekončí. Čeká nás dále například větší rozvoj Skliku, kde se více chceme zaměřit na akviziční kampaně.
Plody naší dobře odvedené práce zhodnotil i sám klient, který nás mile překvapil! 🙂