Blog

Nejnovější příspěvky
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Vít Kahánek | Analyst and PPC specialist

Vít Kahánek Analyst and PPC specialist

20.04.2022
3 min čtení

Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech

Analytika a reporting E-shop PPC

Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...

Číst více
Revoluce v párování na Heurece: Simple pairing
Nikola Holušová | Specialist in commodity graders and PPC

Nikola Holušová Specialist in commodity graders and PPC

06.04.2022
1 min čtení

Revoluce v párování na Heurece: Simple pairing

Srovnávače zboží

V minulém roce nám Heureka slíbila nový nástroj pro usnadnění párování produktů a právě teď jej máte ve svých účtech i vy. Jako certifikovaná agentura jsme měli možnost tento nástroj vyzkoušet přednostně a musíme říct,...

Číst více
Začněte biddovat jednoduše se Simple Bidding
Nikola Holušová | Specialist in commodity graders and PPC

Nikola Holušová Specialist in commodity graders and PPC

10.03.2022
2 min čtení

Začněte biddovat jednoduše se Simple Bidding

Srovnávače zboží

Heureka nás od začátku roku přímo zahlcuje novinkami ze své dílny. Nově vypustila do světa svůj jednoduchý nástroj k biddování – Simple Bidding, který taktéž již nyní najdete po přihlášení v administraci Heureky pod...

Číst více
Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?
Vít Kahánek | Analyst and PPC specialist

Vít Kahánek Analyst and PPC specialist

15.02.2022
4 min čtení

Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?

Analytika a reporting E-shop PPC

Poměrně často se setkávám s tím, že se do Google Analytics (GA) u e-shopů dostávají transakce s obří hodnotou, které tam nemají co dělat a výrazně mi zkreslují data. Stává se to z různých důvodů. Může jít o nějakého...

Číst více
Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku
Lukáš Nemček | PPC specialist

Lukáš Nemček PPC specialist

25.01.2022
2 min čtení

Otestovali jsme za vás – Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku

PPC Případová studie

Sklik spustil nový typ akviziční kampaně, ještě před spuštěním jsme testovali za vás.

Co to je jednoduchá obsahová kampaň?

  • Nový typ kampaně.
  • Lze vytvořit přes inzerentské rozhraní.
  • Vyžaduje zadání pouze max. CPC a alespoň...
Číst více
Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?
Filip Šamárek | Copywriter and newsletter specialist

Filip Šamárek Copywriter and newsletter specialist

21.01.2022
4 min čtení

Jak zapnout cookies lištu, aby se zákon nažral a data zůstala celá?

Analytika a reporting E-shop PPC

V závěru roku 2021 internet zavalily zprávy o nutných změnách ve sběru cookies. Od 1. ledna 2022 už se nemohou ukládat automaticky. Proto se teď ve velkém upravují cookies lišty. E-shopaři, další provozovatelé webů i my...

Číst více
Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

27.12.2021
2 min čtení

Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty

Google Ads a Sklik PPC

Přinášíme vám pár tipů pro instream a outstream formáty videoreklam na Skliku. V tomto článku nechceme popisovat technické věci jako délku videa, formát, datovou velikost nebo jakou kreativu zvolit.

Článek se zaměřuje na...

Číst více
Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut
Filip Šamárek | Copywriter and newsletter specialist

Filip Šamárek Copywriter and newsletter specialist

21.12.2021
4 min čtení

Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut

Google Ads a Sklik PPC

Je to jako stát autem v koloně. Spěcháte. Nemáte čas. Schůzka začíná za patnáct minut a vám je jasné, že to stihnete jen zázrakem. Nakonec to vyšlo. Udělali jste maximum a když se cesta uvolnila, řítili jste se sto...

Číst více
Rubriky