Blog

Nejnovější příspěvky
Obsahová kampaň, která drží PNO? Nevěříte? Čtěte.
Natálie Halfarová | PPC specialistka

Natálie Halfarová PPC specialistka

08.08.2025
7 min čtení

Obsahová kampaň, která drží PNO? Nevěříte? Čtěte.

E-shop Google Ads a Sklik Příběhy našich klientů

E-shop Mastersport.cz se zaměřuje se na sportovní vybavení, mají silné sezónní kategorie a produkty, o které je opakovaný zájem každý rok. 

 

Vybrali jsme čtyři nejsilnější kategorie:

  • koloběžky,
  • fotbalové branky,
  • běžecké pásy,
Číst více
Co je Meta Business Suite a jak ho založit?
Markéta Křížová | Meta Ads specialista

Markéta Křížová Meta Ads specialista

06.08.2025
6 min čtení

Co je Meta Business Suite a jak ho založit?

E-shop Facebook a Instagram Ads

Meta Business Suite je nástroj od společnosti Meta, který slouží k profesionální správě firemních aktivit na všech platformách Meta. Slouží ke správě firemních facebookových stránek, Instagramových účtů, reklamních...

Číst více
Denní marže e-shopu: Co vás brzdí v zisku?
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

22.07.2025
3 min čtení

Denní marže e-shopu: Co vás brzdí v zisku?

Analytika a reporting E-shop

Jak sledovat denní marži e-shopu a proč je to klíčové pro váš zisk

Dnes se s vámi chci podělit o něco, co mi osobně pomohlo lépe pochopit finanční zdraví našeho e-shopu a dělat informovanější rozhodnutí. Mluvíme o...

Číst více
Grafické podklady do výkonnostní reklamy 2025 - aktualizováno
Kryštof Hrubý | PPC specialista & datový analytik

Kryštof Hrubý PPC specialista & datový analytik

17.07.2025
7 min čtení

Grafické podklady do výkonnostní reklamy 2025 - aktualizováno

E-shop Google Ads a Sklik PPC

Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...

Číst více
Rozhovor - Onlajnov #6 - Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum? Lukáš Huňka Omnicado.cz
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

03.07.2025
3 min čtení

Rozhovor - Onlajnov #6 - Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum? Lukáš Huňka Omnicado.cz

E-shop Onlajnov

Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum?

V nejnovějším díle „Onlajn Talks“ jsme se ponořili do tématu marketplaces a jejich potenciálu pro růst e-shopů. Přinášíme vám výcuc toho nejdůležitějšího, co...

Číst více
Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.
Kryštof Hrubý | PPC specialista & datový analytik

Kryštof Hrubý PPC specialista & datový analytik

03.07.2025
3 min čtení

Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Google Ads přišel s novinkou, jak pracovat s cílením pomocí Demand Gen kampaně s cílem Zapojení na YouTube. Cílem kampaně je pomoc růstu YouTube kanálu: zvyšovat zhlédnutí, interakce a především získávat nové odběratele.

 

Číst více
Reklamní test jinak: co udělají nečekané formáty s výkonem kampaně?
Markéta Křížová | Meta Ads specialista

Markéta Křížová Meta Ads specialista

27.06.2025
7 min čtení

Reklamní test jinak: co udělají nečekané formáty s výkonem kampaně?

Facebook a Instagram Ads Případová studie

Místo klasických výkonnostních bannerů jsme zkusili formáty, které působí přirozeně a autenticky. V kampani jsme využili influencery, PR článek i kreativní formáty připomínající běžný obsah na sítích. Jak to celé...

Číst více
Jak využít komentáře pod reklamou na Facebooku ke zvýšení prodejů a škálování reklamy
Markéta Křížová | Meta Ads specialista

Markéta Křížová Meta Ads specialista

17.06.2025
7 min čtení

Jak využít komentáře pod reklamou na Facebooku ke zvýšení prodejů a škálování reklamy

Případová studie

Při propagaci produktů na Facebooku a Instagramu se často soustředíme na vizuály, texty a správné cílení. Ale co když klíčem k úspěchu nejsou jen dobře nastavené kampaně, ale i samotní uživatelé a jejich zpětná vazba v...

Číst více
Rubriky