Obsahová kampaň, která drží PNO? Nevěříte? Čtěte.
E-shop Mastersport.cz se zaměřuje se na sportovní vybavení, mají silné sezónní kategorie a produkty, o které je opakovaný zájem každý rok.
Vybrali jsme čtyři nejsilnější kategorie:
- koloběžky,
- fotbalové branky,
- běžecké pásy,
Co je Meta Business Suite a jak ho založit?
Meta Business Suite je nástroj od společnosti Meta, který slouží k profesionální správě firemních aktivit na všech platformách Meta. Slouží ke správě firemních facebookových stránek, Instagramových účtů, reklamních...
Denní marže e-shopu: Co vás brzdí v zisku?
Jak sledovat denní marži e-shopu a proč je to klíčové pro váš zisk
Dnes se s vámi chci podělit o něco, co mi osobně pomohlo lépe pochopit finanční zdraví našeho e-shopu a dělat informovanější rozhodnutí. Mluvíme o...
Grafické podklady do výkonnostní reklamy 2025 - aktualizováno
Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...
Rozhovor - Onlajnov #6 - Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum? Lukáš Huňka Omnicado.cz
Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum?
V nejnovějším díle „Onlajn Talks“ jsme se ponořili do tématu marketplaces a jejich potenciálu pro růst e-shopů. Přinášíme vám výcuc toho nejdůležitějšího, co...
Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.
Google Ads přišel s novinkou, jak pracovat s cílením pomocí Demand Gen kampaně s cílem Zapojení na YouTube. Cílem kampaně je pomoc růstu YouTube kanálu: zvyšovat zhlédnutí, interakce a především získávat nové odběratele.
Reklamní test jinak: co udělají nečekané formáty s výkonem kampaně?
Místo klasických výkonnostních bannerů jsme zkusili formáty, které působí přirozeně a autenticky. V kampani jsme využili influencery, PR článek i kreativní formáty připomínající běžný obsah na sítích. Jak to celé...
Jak využít komentáře pod reklamou na Facebooku ke zvýšení prodejů a škálování reklamy
Při propagaci produktů na Facebooku a Instagramu se často soustředíme na vizuály, texty a správné cílení. Ale co když klíčem k úspěchu nejsou jen dobře nastavené kampaně, ale i samotní uživatelé a jejich zpětná vazba v...