Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️
Nejvyšší čas to napravit!
Co to vlastně rozšířené konverze jsou?
Detailněji si o...
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!
S přibývajícími kampaněmi se...
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪
Byli...
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní
PMAX a shopping kampaně v Google Ads mají čím dál tím větší váhu a umí si sáhnout na většinu rozpočtu v rámci účtu. Proto je důležité, ať právě tyto kampaně máte ve 100% kondici. 💪
Zkuste si udělat jednoduchou...
Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?
Dostala se před nás velká výzva přesahující PPC reklamy a takové máme velmi rádi. Alpinepro.cz spouštěli nový e-shop a v ten stejný moment jsme měli převzít a spustit nové PPC kampaně. O tom, jak pracujeme s PPC reklamou si...
AI v akci: Jak Midjourney a ChatGPT transformovali naši Facebook kampaň
V dnešní digitální době je marketing na sociálních médiích nedílnou součástí strategie každé značky. Tato případová studie se zaměřuje na srovnání dvou jednodenních kampaní na Facebooku, které byly spuštěny na Den...
10 tipů pro e-shopaře od 4 hvězd z Onlajnova
4. května jsme uspořádali 3. Onlajnov. Nesl se ve znamení přednášek nabitých know-how, stolů plných jídla i pití a sálu nacpaného posluchači. Stálo to za to! Atmosféru ani občerstvení článkem sdílet neumíme, tak vám aspoň...
25 UX tipů pro e-shopy. Potěší zákazníky a přivedou objednávky
Nebudeme vás trápit dlouhým vysvětlováním, co je UX. Stejně sami dobře víte, že jde o zkušenost lidí s vaším e-shopem. A taky vám je jasné, že čím lepší UX, tím spokojenější zákazník s větší chutí utrácet. Tolik...