3 tipy pro vaše GA4
Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔
Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.
Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti -> Personalizovat přehled -> Data přehledu -> Rozměry a zde jako výchozí nastavte Relace - zdroj/medium. Potom dejte Použít a uložit - můžete si to uložit do aktuálního přehledu nebo jako nový přehled. Pozor, cokoliv uložíté do aktuálního přehledu, tak se to propíše všem uživatelům v účtu GA4.
💡 Tip: Dále si můžete v danám přehledu upravit metriky na které jste zvyklí.
2. Přidejte si do svých přehledů rozpad na kampaně - Google, Sklik atp. 👍
Běžte do vytvořeného přehledu viz. výše Akvizice návštěvnosti: Relace – zdroj/médium a opět přes Personalizovat přehled -> přidejte do FILTR PŘEHLEDU - zdroj/médium, jaký chcete zobrazit (například seznam / cpc) -> Rozměry dejte jako výchozí Kampaň relace a dejte Uložit jako nový přehled - ten si v našem případě pojmenujeme jako Kampaně Sklik.
Následně stačí přes Knihovnu a Upravit sbírku přetáhnout drag and drop svůj přehled do své sbírky.
3. Vyloučení platebních bran 💳 🙅♂️
Přes Administrátor -> Datové streamy -> Konfigurace nastavení značky -> Zobrazit vše -> Vytvoření seznamu nežádoucích odkazujících zdrojů a přidejte si platební brány, které používáte nebo to můžete udělat přes regulární výraz.