9 tipů pro budování brandu z praxe aneb koncentrát toho nejlepšího z Onlajnova
22. září 2022. Tento den se jednou pro vždy zapsal do historie jako okamžik, kdy čtyři úspěšní podnikatelé definitivně změnili pohled vyvolených e-shopařů na budování brandu. Stalo se to v Dolních Vítkovicích. Všem, kterým...
Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...
Jak na špičkovou zákaznickou péči – přehled toho nejdůležitějšího z Onlajnova
A je to za námi. 5. května proběhl historicky první Onlajnov – minikonference o e-commerce a marketingu. Coby spolupořadatel jsme tam byli, a ještě za tepla přinášíme koncentrát toho nejlepšího všem, kdo chyběli. Přečtěte si,...