Proč klient začal s e-mail marketingem a co z něj má?
„Kovidové žně“ skončily a e-shopaři se teď naopak musejí vyrovnávat s propadem tržeb. Propukla inflace, všechno zdražuje, výplaty nerostou, budoucnost je nejistá. Právě proto lidé míň nakupují a e-commerce trh se zmítá...
Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby
Nedávno jsme vydali článek o práci s podklady u PMax kampaně, ve kterém najdete spoustu konkrétních doporučení. Určitě stojí za přečtení. Ale pokud se vám nechce louskat písmenka, pusťte si raději video. Vysvětlujeme v něm,...
Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy
U Performance Max kampaně v Google Ads (říkejme jí jednoduše PMax) moc možností optimalizace nemáme. Proto je nanejvýš důležité nepodcenit kvalitu vstupních podkladů, s nimiž kampaň operuje. Ani zdaleka nejde jen o texty,...
Case study: Přináší marketingové SMS objednávky nebo jenom prudí lidi?
Rozhodli jsme se otestovat efekt prodejních SMS. Většina našeho týmu vykřikovala, že na esemesky nikdo nereaguje a mezi milionem jiných reklam nemají šanci na úspěch. Ale pár odvážlivců tvrdilo, že jim marketingové SMS chodí, a...
Performance Max: Velké hodnocení po půlročních testech
Kampaně Performance Max jsou tématem, které s blížícím se koncem Smart Shopping kampaní nabírá na důležitosti. Už dříve jsme tuto novinku vyzkoušeli a popsali výsledky v článku. Taky jsme o kampani mluvili v podcastu Ladislava...
Jak na špičkovou zákaznickou péči – přehled toho nejdůležitějšího z Onlajnova
A je to za námi. 5. května proběhl historicky první Onlajnov – minikonference o e-commerce a marketingu. Coby spolupořadatel jsme tam byli, a ještě za tepla přinášíme koncentrát toho nejlepšího všem, kdo chyběli. Přečtěte si,...
Souhrn toho nejlepšího z e‑commerce konference Reshoper 2022
Reshoper, největší česká e-commerce akce, proběhla 13. dubna v Praze v PVA Expo Letňany. Byli jsme tam a přinášíme vám ohlédnutí. 4. ročník přinesl 9 unikátních přednášek předních českých a slovenských marketérů. Kdo...
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...