Otestovali jsme za vás: Google rozšíření o obrázky
Na konci května jsme se dočkali novinky od Google Ads, a to možnosti přidat rozšíření o obrázky. Rozhodli jsme se, že otestujeme, jak se kampaně s tímto rozšířením vydávají a hlavně, jak to vypadá. Přiznáme, že počáteční nadšení vystřídaly rozpaky, jelikož se nám poměrně dlouhý čas nedařilo rozšíření o obrázky v inzerci “chytit”, ač se podle dat vydávalo. Štěstí se na nás usmálo až v polovině června, kdy i z dat vidíme, že se rozšíření začalo hojně vydávat.
Jak a kde rozšíření nastavit
Rozšíření můžete nastavit na konkrétní kampaň a nebo sestavu (v našem případě jsme nastavili rozšíření na celou kampaň).
Stejně jako jste zvyklí tvořit rozšíření třeba o podstránky, tak na kartě Rozšíření máte nově možnost přidání rozšíření o obrázky:
Následně si pak vyberete daný obrázek, který chcete do rozšíření použít:
Specifikace Google na rozměry obrázků:
Jak nastavené rozšíření o obrázky vypadá?
Níže jsou dvě ukázky, jak nastavené rozšíření vypadá u našeho klienta Krasnevune.cz a Mujkoberec.cz.
Jaká máme z testování data?
Prvotní data jsou velmi přívětivá. Konverzní poměr 9,18 % mluví sám za sebe a když k tomu přičteme CTR krásných 27,11 %, pak nemáme co vytknout. Pro srovnání – rozšíření o odkazy o podstránky měly za stejné období CTR 12,37 % a konverzní poměr 1,59 %.
Z reklam, kde se vydávalo a zobrazilo rozšíření o obrázky, přišly také konverze. Nutno dodat, že tyto konverze nepřišly z prokliku na obrázek, ale z nadpisu. Myslíme si, že je to dáno zvykem, kdy zákazníci klikají hlavně na nadpis, namísto odkazu o podstránky, apod.
Jak hodnotíme rozšíření o obrázky?
Rozšíření o obrázky budeme zapracovávat u dalších kampaní. Jak je vidět ze screenů, tak obrázek zabírá velké množství plochy a celkově reklama působí “líbivě”.
A jak jste na tom vy? Už jste rozšíření o obrázky viděli? Používáte je?