Blog

Nejnovější příspěvky
Rok 2019 – zažili jsme úspěchy i karamboly. A co plánujeme do roku 2020?
Lukáš Král | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Lukáš Král Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

27.01.2020
15 min čtení

Rok 2019 – zažili jsme úspěchy i karamboly. A co plánujeme do roku 2020?

Ze života agentury

 Rok 2019 nám utekl snad vůbec nejrychleji ze všech a máme tu 2020. Vždy je za čím se ohlédnout, a proto bych rád shrnul pár nejdůležitějších událostí, které se v minulém roce u nás v PLACEMENT.cz staly. Zaměřím se na to,...

Číst více
PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?
Lukáš Knoflíček | Seniorní PPC specialista

Lukáš Knoflíček Seniorní PPC specialista

19.11.2019
2 min čtení

PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?

Google Ads a Sklik PPC

PPC checklisty už dávno nejsou pouze pro začínající PPC specialisty. V současné době plné změn, nových nástrojů, možností a nastavení se může i těm zkušenějším z nás stát, že při nastavování nových kampaní, sestav...

Číst více
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2019
4 min čtení

Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...

Číst více
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

10.10.2019
3 min čtení

Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...

Číst více
Jak využívat Mergado na maximum 2.díl
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

20.08.2019
4 min čtení

Jak využívat Mergado na maximum 2.díl

Srovnávače zboží

V předchozím díle jsme se podrobně věnovali úpravám CPC a nastavením ceny za dopravu. V dalším díle se podíváme na možnost přidání elementů do XML feedu, doplnění dárků k produktům a další užitečné věci. Jdeme na to.

Číst více
Jak využívat Mergado na maximum 1.díl
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

05.08.2019
3 min čtení

Jak využívat Mergado na maximum 1.díl

Srovnávače zboží

Jelikož ke správě zbožových porovnávačů využíváme nejen Bidding Manager pro efektivní správu biddingu, ale také Mergado, které naopak pomůže s editací XML feedu, přinášíme vám pár tipů, jak jej využít na maximum.

Číst více
Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

23.07.2019
14 min čtení

Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?

Google Ads a Sklik PPC

O automatizaci biddingu v Google Ads se mluví a píše již delší dobu. V minulosti jsme také různé “automatizace” zkoušeli formou automatických pravidel, různých skriptů a nástrojů. Vždy se ale ukázalo, že manuálně jsme...

Číst více
Hledáme produkty se smyslem pro bidding na Heureka.cz
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

08.07.2019
3 min čtení

Hledáme produkty se smyslem pro bidding na Heureka.cz

Srovnávače zboží

V předchozím článku jsem položila otázky, na které je potřeba si odpovědět, než s biddingem začnete. Pokud si jste jistí, že je bidding pro vás “to pravé ořechové” a máte vše správně nastavené, můžete se podívat...

Číst více
Rubriky