Blog

Nejnovější příspěvky
Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

20.05.2019
7 min čtení

Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙

Analytika a reporting PPC

Je to již nějaký pátek, co jsme si v PLACEMENT.cz řekli, že se budeme snažit automatizovat vše, co nám jen trošku bude dávat smysl. Přemýšleli jsme kde začít a když jsme se podívali na seznam činností, které děláme a jdou...

Číst více
Jak jsme pomohli při prodeji zápisníku ROCKETBOOK 💙
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

13.05.2019
4 min čtení

Jak jsme pomohli při prodeji zápisníku ROCKETBOOK 💙

Případová studie

Pokusíme se vám ukázat, jak přistupujeme a přemýšlíme v PLACEMENT.cz nad klienty a práci. Jelikož spolupráce s klienty je různorodá a práci nesekáme jako baťa cvičky. Jelikož se nebojíme říct, co se nepovedlo, tak v článku...

Číst více
Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

30.11.2018
7 min čtení

Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads

Google Ads a Sklik PPC

V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...

Číst více
TEST: Ako fungujú rozšírené inzeráty v Google Ads
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

20.09.2018
3 min čtení

TEST: Ako fungujú rozšírené inzeráty v Google Ads

Případová studie

Určite ste si všimli, že 23. augusta Google spustil nový druh rozšírených textových inzerátov pre vyhľadávaciu sieť. Tieto nové inzeráty obsahujú okrem nadpisu 1 a 2, nový nadpis 3 s dĺžkou 30 znakov a okrem popisu 1, nový...

Číst více
Rubriky