Případovka: Jak jsme klientovi D-SPORT zvýšili tržby téměř o 40 % a ušetřili 100 000 Kč
Rádi bychom se s vámi podělili o případovou studii, kterou jsme vypracovali ve spolupráci s Googlem. Jsme rádi, že jako Google klíčová agentura pro ČR jsme jedni z mála, kteří tuto možnost spolupráce mají. V naší první...
6 tipů, jak ustát aktuální situaci: PPC reklama vs. Korona virus
Dostali jsme se do velmi těžké situace a to jak lidské, tak byznysové. U našich klientů vidíme, že pro některé se toho zatím moc nezměnilo a e-shop funguje stále stejně a nebo dokonce lépe. Sledujeme ale také druhou stranu, kde...
2020 upřímný flashback: Bylo to jako na houpačce
Rok 2020 je za námi a přinesl toho poměrně hodně a zde je shrnutí toho nejdůležitějšího z našeho pohledu. Dovolím si skočit do toho rovnou po hlavě…
Na začátku loňského roku, kdy si dáváme různá předsevzetí, hlavně ty...
Rok 2019 – zažili jsme úspěchy i karamboly. A co plánujeme do roku 2020?
Rok 2019 nám utekl snad vůbec nejrychleji ze všech a máme tu 2020. Vždy je za čím se ohlédnout, a proto bych rád shrnul pár nejdůležitějších událostí, které se v minulém roce u nás v PLACEMENT.cz staly. Zaměřím se na to,...
PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?
PPC checklisty už dávno nejsou pouze pro začínající PPC specialisty. V současné době plné změn, nových nástrojů, možností a nastavení se může i těm zkušenějším z nás stát, že při nastavování nových kampaní, sestav...
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...
Jak využívat Mergado na maximum 2.díl
V předchozím díle jsme se podrobně věnovali úpravám CPC a nastavením ceny za dopravu. V dalším díle se podíváme na možnost přidání elementů do XML feedu, doplnění dárků k produktům a další užitečné věci. Jdeme na to.