Blog
ONLAJNOV #5: FUCKUPY, KTERÉ VÁS POSUNOU VPŘED

ONLAJNOV #5: FUCKUPY, KTERÉ VÁS POSUNOU VPŘED

Onlajnov Ze života agentury
Eliška Knoflíčková | Marketingová manažerka

Eliška Knoflíčková

07.05.2024
·
2 min čtení

E-commerce, byznys, malé přešlapy, milionové ztráty a poučení. O tom byl pátý ročník konference Onlajnov, který se konal v pátek 26.4. v Kulturním domě Poklad. Čtyři řečníci se bez cenzury podělili o své vlastní, manažerské a firemní fuckupy.


 

Adam Pýcha - CMO Knihy Dobrovský

Adam na začátku své prezentace shrnul, že za svou kariéru zažil už celkem 2852 fuckupů. 

Otevřeně přiznal, že i on je jen člověk a dělá chyby (například nastavil místo dárku k nákupu za pár korun dárek za stovky korun, který způsobil nemalou ztrátu). Důležité je podle něj vše komunikovat - včas a lidsky. Vše se dá vyřešit a díky těmto fuckupům přidávají na e-shop postupně další a další kontrolní mechanismy, které by měly pomoci odhalit chyby rychleji. 


Díky fuckupu mohou vzniknout také skvělé nápady. Tak právě došlo k boomu komunity knižní závisláci. Už jste o ní slyšeli?  

 

 

Martin Kůs - spoluzakladatel VUCH

Martin popsal úplné začátky a chyby v podnikání. Nastínil vznik názvu značky - Vuch - kvůli logu, které mělo původně připomínat vlnu, ale pro většinu je to “w”, museli koupit přes 35 různých domén. A některé nebyly zrovna nejlevnější. Nejčastější záměna zákazníků je VUCH a WUCH. 


Mezi zaměstnanci koluje cena fuckup měsíce - Vašut měsíce - za fuckup nebo vtipnou příhodu v práci, která se váže k návštěvě Marka Vašuta, pod kterým praskla židlička, když natáčeli kampaň. 


Všechny fuckupy jdou podle Martina vyřešit, hlavně je netajit. Budou tady vždycky, záleží hlavně na tom, jak k nim přistoupíme. 

 



 

Milan Polák - ex CEO ZOOT

Milan založil v roce 2007 módní značku Different, tu pak v roce 2020 prodal skupině ZOOT a stal se jejím CEO. Nastoupil tak do společnosti, kterou v jednu chvíli tvořili 4 různé značky a bylo nutné je sloučit a sjednotit. Zažil uzavření několika výdejen a prodejen, propustil přes 100 lidí, zažil covid i válku na Ukrajině a překopal kompletně marketing. A to všechno během 6 měsíců. Existuje recept na úspěch? Těžko, ale vede k němu houževnatost, tvrdá práce a skvělí lidé kolem vás. Na konci prezentace Milan citoval větu tehdejšího finančního ředitele Milana Stachy: “Tohle zažijete jen jednou za život.”


 

Dalibor Cicman - CEO GymBeam


 

Dalibor popsal 10 fuckupů, které ho provázejí na cestě za budováním největšího fitness brandu. Sám sází na skvělé a schopné lidi kolem sebe, sleduje analýzy a přiznává, že je tam i kapka štěstí. Nejdůležitější je podle něj jít si za svým a nepřestat sledovat cíl, i když se zdá být daleko. Čím více zkoušíte, testujete a u toho chybujete, tím více se posouváte vpřed. Nebojme se proto občas chybovat.


 

 

MRKNĚTE NA FOTKY Z AKCE

Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky

Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky

Facebook a Instagram Ads Případová studie E-mail a SMS marketing

Lukáš Nemček PPC specialista

14.05.2024
·
4 min čtení
🚀 Případová Studie:  Jak vytvořit úspěšně reklamy do pár minut za pomoci AI ?

🚀 Případová Studie: Jak vytvořit úspěšně reklamy do pár minut za pomoci AI ?

Případová studie

Lukáš Nemček PPC specialista

13.12.2023
·
4 min čtení
Rubriky