Blog

Nejnovější příspěvky
Rozhovor - Onlajnov #6 - Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum? Lukáš Huňka Omnicado.cz
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

03.07.2025
3 min čtení

Rozhovor - Onlajnov #6 - Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum? Lukáš Huňka Omnicado.cz

E-shop Onlajnov

Marketplace jako růstový kanál: Jak z něj vytěžit maximum?

V nejnovějším díle „Onlajn Talks“ jsme se ponořili do tématu marketplaces a jejich potenciálu pro růst e-shopů. Přinášíme vám výcuc toho nejdůležitějšího, co...

Číst více
Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.
Kryštof Hrubý | PPC specialista & datový analytik

Kryštof Hrubý PPC specialista & datový analytik

03.07.2025
3 min čtení

Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Google Ads přišel s novinkou, jak pracovat s cílením pomocí Demand Gen kampaně s cílem Zapojení na YouTube. Cílem kampaně je pomoc růstu YouTube kanálu: zvyšovat zhlédnutí, interakce a především získávat nové odběratele.

 

Číst více
Reklamní test jinak: co udělají nečekané formáty s výkonem kampaně?
Markéta Křížová | Meta Ads specialista

Markéta Křížová Meta Ads specialista

27.06.2025
7 min čtení

Reklamní test jinak: co udělají nečekané formáty s výkonem kampaně?

Facebook a Instagram Ads Případová studie

Místo klasických výkonnostních bannerů jsme zkusili formáty, které působí přirozeně a autenticky. V kampani jsme využili influencery, PR článek i kreativní formáty připomínající běžný obsah na sítích. Jak to celé...

Číst více
Jak využít komentáře pod reklamou na Facebooku ke zvýšení prodejů a škálování reklamy
Markéta Křížová | Meta Ads specialista

Markéta Křížová Meta Ads specialista

17.06.2025
7 min čtení

Jak využít komentáře pod reklamou na Facebooku ke zvýšení prodejů a škálování reklamy

Případová studie

Při propagaci produktů na Facebooku a Instagramu se často soustředíme na vizuály, texty a správné cílení. Ale co když klíčem k úspěchu nejsou jen dobře nastavené kampaně, ale i samotní uživatelé a jejich zpětná vazba v...

Číst více
AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!
Jan Vavrečka | PPC specialista & datový analytik

Jan Vavrečka PPC specialista & datový analytik

16.06.2025
3 min čtení

AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!

E-shop Google Ads a Sklik PPC

Dnes už se nevyhlédává jen na Googlu. Daleko častěji začínají uživatelé hledat tipy na produkty a služby skrz AI nástroje, jako je třeba ChatGPT. V rámci tohoto vyhledávání AI posílá odkazy na konkrétní produkty nebo služby...

Číst více
Onlajn Talks - Jak e-shopy objevují skryté potřeby zákazníků - Petr Bureš
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

04.06.2025
2 min čtení

Onlajn Talks - Jak e-shopy objevují skryté potřeby zákazníků - Petr Bureš

Onlajnov

5 díl online Talks s Petrem Burešem z Ulabu, kde jsme probrali téma, jak e-shopy objevují skryté potřeby zákazníků a díky tomu zefektivňují marketing [04:44].

Hlavní body diskuze zahrnují:

  • Proč eshopy by měly řešit skryté...
Číst více
Jan Kvasnička: Realizace analýzy použitelnosti od uživatelského testování až po zapracování výstupů - Onlajn Talks
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

22.05.2025
3 min čtení

Jan Kvasnička: Realizace analýzy použitelnosti od uživatelského testování až po zapracování výstupů - Onlajn Talks

Onlajnov

Proč je teď analýza použitelnosti důležitější než kdy dříve?

V dnešní době, kdy redesigny webů nejsou na denním pořádku a umělá inteligence mění pravidla hry, se stává optimalizace stávajících řešení klíčovou...

Číst více
Onlajn Talsk - PPC bez kontextu je jen hra na čísla: Začněte řídit byznys, ne účty - Jakub Herrmann
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

13.05.2025
3 min čtení

Onlajn Talsk - PPC bez kontextu je jen hra na čísla: Začněte řídit byznys, ne účty - Jakub Herrmann

Onlajnov

V dnešním digitálním světě je snadné ztratit se v záplavě metrik a čísel, které na nás chrlí reklamní systémy. Jakub Herrmann z Placementu ve své online přednášce upozorňuje na nebezpečí slepého následování...

Číst více
Rubriky