Blog

Nejnovější příspěvky
Hledáme produkty se smyslem pro bidding na Heureka.cz
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

08.07.2019
3 min čtení

Hledáme produkty se smyslem pro bidding na Heureka.cz

Srovnávače zboží

V předchozím článku jsem položila otázky, na které je potřeba si odpovědět, než s biddingem začnete. Pokud si jste jistí, že je bidding pro vás “to pravé ořechové” a máte vše správně nastavené, můžete se podívat...

Číst více
Nakopněte Heureka.cz pomocí biddingu
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

24.06.2019
5 min čtení

Nakopněte Heureka.cz pomocí biddingu

Srovnávače zboží

Pokud inzerujete své zboží na Heurece, určitě vás napadá, jak z nich “vytřískat” maximum. Odpovědí může být investice do biddingu, tedy navyšování ceny za proklik. Vaše nabídka se pak bude zobrazovat na předních...

Číst více
Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

11.06.2019
8 min čtení

Jak na maximální spárovanost pomocí Mergada

Srovnávače zboží

Maximální možná spárovanost by měla být prioritou každého e-shopu na Heurece nebo Zboží. Pokud vaše e-shopové řešení nepodporuje úpravu dat zasílaných na zbožové vyhledávače, pak vám s úpravou pomůže Mergado. Na Zboží...

Číst více
Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

03.06.2019
3 min čtení

Vliv e-shopového řešení na PPC reklamu

E-shop PPC

Článek nedoporučuje ani neodrazuje od konkrétního e-shopového řešení. Chceme se podělit s menšími a středními e-shopy o “problémy”, které mohou nastat při výběru dodavatele. Zaměřili jsme se primárně na problémy...

Číst více
Audit Heureka.cz a Zboží.cz “krok za krokem”
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

28.05.2019
6 min čtení

Audit Heureka.cz a Zboží.cz “krok za krokem”

Srovnávače zboží

Jestliže vlastníte e-shop, vyplatí se propagovat svůj sortiment napříč všemi dostupnými kanály (pokud se nejedná o zboží, které na některých kanálech inzerovat nelze). Nespoléhejte se pouze na PPC, affiliate nebo mailing, třeba...

Číst více
Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

20.05.2019
7 min čtení

Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙

Analytika a reporting PPC

Je to již nějaký pátek, co jsme si v PLACEMENT.cz řekli, že se budeme snažit automatizovat vše, co nám jen trošku bude dávat smysl. Přemýšleli jsme kde začít a když jsme se podívali na seznam činností, které děláme a jdou...

Číst více
Jak jsme pomohli při prodeji zápisníku ROCKETBOOK 💙
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

13.05.2019
4 min čtení

Jak jsme pomohli při prodeji zápisníku ROCKETBOOK 💙

Případová studie

Pokusíme se vám ukázat, jak přistupujeme a přemýšlíme v PLACEMENT.cz nad klienty a práci. Jelikož spolupráce s klienty je různorodá a práci nesekáme jako baťa cvičky. Jelikož se nebojíme říct, co se nepovedlo, tak v článku...

Číst více
Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

30.11.2018
7 min čtení

Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads

Google Ads a Sklik PPC

V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...

Číst více
Rubriky