Jak na efektivní copywriting se zapojením AI
V současné době, kdy je konkurence v online světě stále ostřejší, je klíčové, aby vaše webové stránky vynikaly přesvědčivým obsahem. Máme pro vás přehledné a praktické tipy, které vašim textům dodají potřebnou...
Webinář - Budoucnost e-shopů v číslech: Jak forecast a report ziskovosti vedou k úspěchu?
Co změříte, to řídíte!
Vše stojí na datech a pokud je nevidíte, neměříte nebo je nevyhodnocujete, je to pro váš e-shop strastiplná cesta. Ve webináři si názorně ukazujeme, že budoucnost je v datech, jak s nimi naložit a co...
3 země, 3 měsíce a 100 milionů obrat. Jak vypadala expanze ČistéDřevo.cz?
ČistéDřevo.cz je největší český e-shop, který se specializuje na výrobu a prodej široké škály dřevěných výrobků. Založili ji Tomáš Izaiáš a Tomáš Kruczek v roce 2013, kdy začínali jako malý stánek na řemeslných...
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...
Jak zvýšit produktivitu: Nejlepší tipy od Daniela Gamrota
V červenci jsme k nám do firmy pozvali Daniela Gamrota na školení, které bylo plné praktických rad a triků pro zlepšení produktivity a efektivní práci. Chceme se s vámi o ně podělit, protože i vám mohou pomoci lépe řídit svůj...
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?
Co jsou to UI a UX?
UI...
Jak jsme získali 900 nových kontaktů za 12 týdnů a proměnili je na platící zákazníky
Klient kralovstvizdravi.cz prodává doplňky stravy. Vyrábí si vlastní královské produkty a pravidelně rozesílá e-mailingové kampaně. Tady jsme viděli nevyužitý potenciál. Jak zvýšit počet relevantních kontaktů v jeho...