Přestaňte sledovat jen PNO!
V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳
A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...
3 tipy pro vaše GA4
Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔
Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.
Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti ->...
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️
Nejvyšší čas to napravit!
Co to vlastně rozšířené konverze jsou?
Detailněji si o...