Přestaňte sledovat jen PNO!
V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳
A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️
Nejvyšší čas to napravit!
Co to vlastně rozšířené konverze jsou?
Detailněji si o...
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!
S přibývajícími kampaněmi se...
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪
Byli...
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní
PMAX a shopping kampaně v Google Ads mají čím dál tím větší váhu a umí si sáhnout na většinu rozpočtu v rámci účtu. Proto je důležité, ať právě tyto kampaně máte ve 100% kondici. 💪
Zkuste si udělat jednoduchou...
Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?
Dostala se před nás velká výzva přesahující PPC reklamy a takové máme velmi rádi. Alpinepro.cz spouštěli nový e-shop a v ten stejný moment jsme měli převzít a spustit nové PPC kampaně. O tom, jak pracujeme s PPC reklamou si...
Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?
Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...