Blog

Nejnovější příspěvky
Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2023
1 min čtení

Rozšířené konverze Google Ads přes GTM?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Pokud zatím nemáte implementované rozšířené konverze, tak máte nejvyšší čas. Bez těchto dat je Google v podstatě slepý na jedno oko 👁️

Nejvyšší čas to napravit!
 

Co to vlastně rozšířené konverze jsou?

Detailněji si o...

Číst více
Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.09.2023
2 min čtení

Narůst tržeb o 695 % s volnou shodou v Ads

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Co když chce klient dále růst, jenže vy už máte pokrytý veškerý sortiment ve vyhledávacích, obsahových i automatických kampaních a narazili jste na pomyslný strop v inzerci? Zkuste volnou shodu!

S přibývajícími kampaněmi se...

Číst více
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

31.08.2023
2 min čtení

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪

 

Byli...

Číst více
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

25.08.2023
1 min čtení

Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Google Ads a Sklik PPC

PMAX a shopping kampaně v Google Ads mají čím dál tím větší váhu a umí si sáhnout na většinu rozpočtu v rámci účtu. Proto je důležité, ať právě tyto kampaně máte ve 100% kondici.  💪

Zkuste si udělat jednoduchou...

Číst více
Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

22.08.2023
4 min čtení

Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?

E-shop PPC Případová studie

Dostala se před nás velká výzva přesahující PPC reklamy a takové máme velmi rádi. Alpinepro.cz spouštěli nový e-shop a v ten stejný moment jsme měli převzít a spustit nové PPC kampaně. O tom, jak pracujeme s PPC reklamou si...

Číst více
Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?
Natálie Sebralová | Specialista marketingu

Natálie Sebralová Specialista marketingu

10.02.2023
6 min čtení

Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?

Google Ads a Sklik PPC

Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...

Číst více
Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

06.09.2022
0 min čtení

Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby

Google Ads a Sklik PPC

Nedávno jsme vydali článek o práci s podklady u PMax kampaně, ve kterém najdete spoustu konkrétních doporučení. Určitě stojí za přečtení. Ale pokud se vám nechce louskat písmenka, pusťte si raději video. Vysvětlujeme v něm,...

Číst více
Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy
Lukáš Nemček | PPC specialista

Lukáš Nemček PPC specialista

02.09.2022
6 min čtení

Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy

Google Ads a Sklik PPC

U Performance Max kampaně v Google Ads (říkejme jí jednoduše PMax) moc možností optimalizace nemáme. Proto je nanejvýš důležité nepodcenit kvalitu vstupních podkladů, s nimiž kampaň operuje. Ani zdaleka nejde jen o texty,...

Číst více
Rubriky