Blog

Nejnovější příspěvky
Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut
Filip Šamárek | Copywriter a specialista na newslettery

Filip Šamárek Copywriter a specialista na newslettery

21.12.2021
4 min čtení

Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut

Google Ads a Sklik PPC

Je to jako stát autem v koloně. Spěcháte. Nemáte čas. Schůzka začíná za patnáct minut a vám je jasné, že to stihnete jen zázrakem. Nakonec to vyšlo. Udělali jste maximum a když se cesta uvolnila, řítili jste se sto...

Číst více
Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S Dotidot  je to hračka
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

01.11.2021
6 min čtení

Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S Dotidot je to hračka

Google Ads a Sklik PPC

Víme, o čem mluvíme. Pomocí Dotidot.io si práci na kampaních ve vyhledávání urychlujeme už několik let. Je to ideální nástroj pro jejich automatizovanou tvorbu. V pohodě zvládá i kampaně se stovkami produktů.

Sestavy, klíčová...

Číst více
Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

10.06.2020
2 min čtení

Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads

Google Ads a Sklik PPC

Ve spolupráci s firmou Proficio.cz jsme pro vás zajistili možnost zapojit se do CSS programu, který vám ušetří náklady na inzerci v Nákupech Google až o 20 %. Co přesně CCS program je a jak funguje popisujeme v přehledném článku.

Číst více
PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?
Lukáš Knoflíček | Seniorní PPC specialista

Lukáš Knoflíček Seniorní PPC specialista

19.11.2019
2 min čtení

PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?

Google Ads a Sklik PPC

PPC checklisty už dávno nejsou pouze pro začínající PPC specialisty. V současné době plné změn, nových nástrojů, možností a nastavení se může i těm zkušenějším z nás stát, že při nastavování nových kampaní, sestav...

Číst více
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2019
4 min čtení

Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...

Číst více
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

10.10.2019
3 min čtení

Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...

Číst více
Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

23.07.2019
14 min čtení

Ještě jste nezačali automatizovat bidding v Google ads?

Google Ads a Sklik PPC

O automatizaci biddingu v Google Ads se mluví a píše již delší dobu. V minulosti jsme také různé “automatizace” zkoušeli formou automatických pravidel, různých skriptů a nástrojů. Vždy se ale ukázalo, že manuálně jsme...

Číst více
Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads
Aleš Havránek | Seniorní PPC specialista

Aleš Havránek Seniorní PPC specialista

30.11.2018
7 min čtení

Podklady pro zadavatele a tvůrce grafické PPC reklamy – Sklik a Ads

Google Ads a Sklik PPC

V dnešním článku bych chtěl shrnout, jaké rozměry, velikosti a formáty můžete pro grafickou PPC reklamu využívat v systémech Sklik a Ads. Článek nebude pojednávat, jak přemýšlet nad kreativou a co by banner nebo obrázek pro...

Číst více
Rubriky