Blog

Nejnovější příspěvky
Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC
Nikola Holušová | Specialista na zbožové srovnávače a PPC

Nikola Holušová Specialista na zbožové srovnávače a PPC

04.11.2019
4 min čtení

Kde ještě narazit na zajímavá klíčová slova pro PPC

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Práce s klíčovými slovy, respektive vyhledávacími výrazy je denní chléb každého PPCčkaře. Během pravidelné správy se setkáváme s tvorbou nových kampaní ve vyhledávání a právě zde potřebujeme znát klíčová slova,...

Číst více
Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?
Vít Kahánek | Analytik a PPC specialista

Vít Kahánek Analytik a PPC specialista

10.10.2019
3 min čtení

Autobiding PPC a fake objednávky – co s tím?

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

Každému e-shopu čas od času přijde falešná objednávka. Může to být z mnoha důvodů, ať už jde o rádoby vtipálka, útok konkurence nebo třeba objednávku, kterou někdo poslal omylem. Většinou nejde o nic dramatického až do...

Číst více
Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙
Jakub Herrmann | Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

Jakub Herrmann Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury

20.05.2019
7 min čtení

Jak reportovat “výsledky” PPC reklamy? Jednoduše přes Data studio 💙

Analytika a reporting PPC

Je to již nějaký pátek, co jsme si v PLACEMENT.cz řekli, že se budeme snažit automatizovat vše, co nám jen trošku bude dávat smysl. Přemýšleli jsme kde začít a když jsme se podívali na seznam činností, které děláme a jdou...

Číst více
Rubriky